Gå tilbake til søk

dusitD2 Naseem Resort, Jabal Akhdar, Oman




dusitD2 Naseem Resort, Jabal Akhdar, Oman - Image 1
dusitD2 Naseem Resort, Jabal Akhdar, Oman - Rom
dusitD2 Naseem Resort, Jabal Akhdar, Oman - Rom
dusitD2 Naseem Resort, Jabal Akhdar, Oman - Restaurant
dusitD2 Naseem Resort, Jabal Akhdar, Oman - Bad

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Skjem bort deg selv på stedets spa, som tilbyr massasjer og kroppsbehandlinger. Liker du fritidsaktiviteter, har du her blant annet tilgang til et badeland (mot et tillegg), et døgnåpent helsestudio og et utendørsbasseng. Dette resort-hotel...
Vis mer
  • Parkering

  • Flyplasstransport

  • Restaurant

  • Svømmebasseng

  • Forretningssenter

  • Romservice

Vis alle

Beliggenhet

P. O. Box 10, Sayq, Jabal Akhdar, Sayq, Oman

Jabal Al Akhdar utsiktspunkt (8.2 miles)

Ar Ridaydah slott (19.4 miles)

Birkat Al Mouz ruiner (20.3 miles)

Wadi al Muaydin (20.8 miles)

Wadina vannpark (29.7 miles)

Nizwa Grand Mall (29.8 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

10

Renhold

9.8

Service

9.6

10

nabila

EXP-logo

4. apr. 2025

·

Overnattet 5 netter

Absolutely fantastic place to stay to visit Jabel Aktar ! Stayed 5 nights half board food was amazing , rating for food and room is 10/10
Absolutely fantastic place to stay to visit Jabel Aktar ! Stayed 5 nights half board food was amazing , rating for food and room is 10/10

10

Hu

IAN-logo

18. feb. 2025

·

Overnattet 1 natt

Very helpful and courteous staff. Special kudos to Nadin (Nadeen) at the front desk and Ronan at the Veranda restaurant.
Very helpful and courteous staff. Special kudos to Nadin (Nadeen) at the front desk and Ronan at the Veranda restaurant.

10

Mindaugas

EXP-logo

20. jan. 2025

·

Overnattet 2 netter

Bliss!
Bliss!

8

Wouter

EXP-logo

3. jan. 2025

·

Overnattet 1 natt

Resort feel is nice, however very expensive. Food is good, personnel friendly however it was very chaotic at diner! A shame because it takes away the experience!
Resort feel is nice, however very expensive. Food is good, personnel friendly however it was very chaotic at diner! A shame because it takes away the experience!

10

Armin

IAN-logo

9. nov. 2024

·

Overnattet 3 netter

Es ist ein schöne Hotel, nur Pool ist ein bisschen klein, für so ein grosses hotel. Aber sonst alles perfect.
Es ist ein schöne Hotel, nur Pool ist ein bisschen klein, für so ein grosses hotel. Aber sonst alles perfect.

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 15:00 til 00:00

Før 12:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio