Gå tillbaka till sökningen

NH Antofagasta




NH Antofagasta - Image 1
NH Antofagasta - Rum
NH Antofagasta - Rum
NH Antofagasta - Utsikt från rummet
NH Antofagasta - Reception

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Här finns bland annat tillgång till utomhuspool och fitnesscenter. Boendet har även gratis wi-fi, conciergetjänster och bröllopstjänster.
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Pool

  • Rumservice

  • Tur- och utflyktsdisk

  • Kemtvätt

Visa alla

Läge

Ejercito Ave. 01151, Antofagasta, Chile

Norra delens katolska universitet (0.3 miles)

Parque Cultural Huanchaca (0.6 miles)

Playa Balneário Camboriú (0.9 miles)

Paseo del Mars-strandpromenaden (0.9 miles)

Estadio Regional de Antofagasta (1.1 miles)

El Tatio (1.4 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

7.4

Renlighet

8.5

Rum

8.2

Service

8.1

Läge

7.7

Måltider

7.5

10

Carlos

IAN-logo

22 mars 2026

·

Stannade 2 nätter

Boa localização e atendimento
Boa localização e atendimento

6

Alcides

IAN-logo

4 mars 2026

·

Stannade 1 natt

Parece um hotel sem manutenção e abandonado Varios lugares com cocô de pombas e sem limpeza Check in extremamente demorado Atendimento deixa a desejar, principalmente no café da manhã Olhando o contexto geral, parece estar sem supervisão alguma.
Parece um hotel sem manutenção e abandonado Varios lugares com cocô de pombas e sem limpeza Check in extremamente demorado Atendimento deixa a desejar, principalmente no café da manhã Olhando o contexto geral, parece estar sem supervisão alguma.

2

Pablo

IAN-logo

4 mars 2026

·

Stannade 1 natt

no me dieron la habitación, a pesar de habérmela cobrado. mala atención de Felipe Flores el desk clerk.
no me dieron la habitación, a pesar de habérmela cobrado. mala atención de Felipe Flores el desk clerk.

4

Karla

IAN-logo

2 mars 2026

·

Stannade 1 natt

Habitación con baño en malas condiciones, ducha no funciona y hongos , aire acondicionado de la habitación no funciona y cortinas black out quemadas por el sol , vista al mar pero la ventana estaba sucia
Habitación con baño en malas condiciones, ducha no funciona y hongos , aire acondicionado de la habitación no funciona y cortinas black out quemadas por el sol , vista al mar pero la ventana estaba sucia

4

Antonino

IAN-logo

22 feb. 2026

·

Stannade 1 natt

Hotel un disastro,il personale idem. Non lo consiglio a nessuno.
Hotel un disastro,il personale idem. Non lo consiglio a nessuno.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 00:00

Innan 12:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio