Tilbage til søgning
Hotel Anibal - AB Group - Image 1
Hotel Anibal - AB Group - Værelse
Hotel Anibal - AB Group - Værelse
Hotel Anibal - AB Group - Reception
Hotel Anibal - AB Group - Badeværelse

Hotel Anibal - AB Group


Faciliteter

  • Restaurant

  • Swimmingpool

  • Turistservice

  • Kongrescenter

  • Sikkerhedsboks

  • Aviser

Vis alle

Ejendomsbeskrivelse

Fra en terrasse på stedet kan du nyde den skønne udsigt, og du kan nyde godt af faciliteter, såsom gratis trådløs internetadgang og spillehal/spillerum. Dette hostel tilbyder desuden fælles stue og hjælp med udflugter/billetter.
Vis flere

Vælg datoer for at fortsætte

From

72 US$
/nat

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

7

Rengøring

7.4

Værelser

7.5

Service

7.6

Lokation

7.9

Spisning

7.2

8

Aanya

IAN-logo

20. maj 2026

·

Overnattede 2 nætter

Positives first, great location, love the cafe downstairs that’s always open, the food was actually good. The vanity in the room was big which was night, and appreciated the black out shades. Cons: very very limited parking, have to get there super early to get a spot, the lights in the room are blue color which makes seeing the color of your outfits hard, the bathroom has no fan, and it’s glass so you can hear everything let’s just say that, no iron, no washcloths, no hand soap, blankets are thin, bedding didn’t look clean, had makeup marks on the pillows, hairs in the sheets. No elevator, be prepared to carry all your luggage up 3 flights of stairs.
Positives first, great location, love the cafe downstairs that’s always open, the food was actually good. The vanity in the room was big which was night, and appreciated the black out shades. Cons: very very limited parking, have to get there super early to get a spot, the lights in the room are blue color which makes seeing the color of your outfits hard, the bathroom has no fan, and it’s glass so you can hear everything let’s just say that, no iron, no washcloths, no hand soap, blankets are thin, bedding didn’t look clean, had makeup marks on the pillows, hairs in the sheets. No elevator, be prepared to carry all your luggage up 3 flights of stairs.

6

DIDIER

EXP-logo

28. okt. 2025

·

Overnattede 6 nætter

Chambre propre mais vieillotte. Pas de resto pour le petit dej mais on peut le prendre au bar. Situé un peu en dehors du centre ce qui est bien pour être au calme...mais vous n'y êtes pas car les cloisons sont si fine que l'on entend les conversations des chambres d'à côté et que les portes des chambres sont dures à ouvrir et à fermer ceux qui fait que les gens n'arrêtent pas de les claquer....entres ceux qui rentrent de soirée et ceux qui partent pour l'aéroport il y à des nuit ou vous dormez par phase de 1h...donc pas très reposant...si je retourne à Ibiza je ne retournerai pas dans cet hôtel.
Chambre propre mais vieillotte. Pas de resto pour le petit dej mais on peut le prendre au bar. Situé un peu en dehors du centre ce qui est bien pour être au calme...mais vous n'y êtes pas car les cloisons sont si fine que l'on entend les conversations des chambres d'à côté et que les portes des chambres sont dures à ouvrir et à fermer ceux qui fait que les gens n'arrêtent pas de les claquer....entres ceux qui rentrent de soirée et ceux qui partent pour l'aéroport il y à des nuit ou vous dormez par phase de 1h...donc pas très reposant...si je retourne à Ibiza je ne retournerai pas dans cet hôtel.

6

Agustin

EXP-logo

20. okt. 2025

·

Overnattede 7 nætter

Room was not clean when I arrived at the hotel
Room was not clean when I arrived at the hotel

4

Giuseppe

EXP-logo

26. sep. 2025

·

Overnattede 7 nætter

Pulizia camere inesistente
Pulizia camere inesistente

4

Alejandro Escribano

IAN-logo

30. jul. 2025

·

Overnattede 6 nætter

El Hostal es bastante sencillo, en algunos casos muy deteriorado... Hay que decir que la ubicación esta bien, hay sitio para aparcar, zona tranquila. El Hostal y habitaciones esta bastante limpio en general. La zona de la piscina es un punto a favor, aun que quizás le faltan hamacas para todos los huéspedes. El bar tiene precios medios, se puede desayunar y comer, esta bueno en general. Si te toca una habitación de las viejas, el baño es muy antiguo, necesita remodelación. También las camas y almohadas son durísimas, los colchones deben tener 20 años... No se como estarán las nuevas… En la zona de la piscina siempre hay gente que no se aloja en el hotel, creo que familiares de trabajadores y gente de alrededores consume en el bar y usa la piscina, esto hace que algunas veces sea imposible relajarse con ruido y barullo que hay (no eran turistas, eran locales) También decir que el servicio de limpieza anda llamando a las puertas desde las 9 de la mañana aun que tengas el cartel de no molestar... no se que condiciones les pondrán pero andan desesperadas... El día de la salida llamaron repetidas veces que teníamos que dejar la habitación hasta 10 minutos antes de la salida. Se escucha todo, si te tocan vecinos ruidosos no duermes... En resumen, para lo que cuesta no esta mal, teniendo en cuenta los precios de la isla, pero es muy sencillo, en algunos casos antiguo y puede ser ruidoso. Si tienes un poco de margen de presupuesto vete a otro, si no... te conformas seguro :)
El Hostal es bastante sencillo, en algunos casos muy deteriorado... Hay que decir que la ubicación esta bien, hay sitio para aparcar, zona tranquila. El Hostal y habitaciones esta bastante limpio en general. La zona de la piscina es un punto a favor, aun que quizás le faltan hamacas para todos los huéspedes. El bar tiene precios medios, se puede desayunar y comer, esta bueno en general. Si te toca una habitación de las viejas, el baño es muy antiguo, necesita remodelación. También las camas y almohadas son durísimas, los colchones deben tener 20 años... No se como estarán las nuevas… En la zona de la piscina siempre hay gente que no se aloja en el hotel, creo que familiares de trabajadores y gente de alrededores consume en el bar y usa la piscina, esto hace que algunas veces sea imposible relajarse con ruido y barullo que hay (no eran turistas, eran locales) También decir que el servicio de limpieza anda llamando a las puertas desde las 9 de la mañana aun que tengas el cartel de no molestar... no se que condiciones les pondrán pero andan desesperadas... El día de la salida llamaron repetidas veces que teníamos que dejar la habitación hasta 10 minutos antes de la salida. Se escucha todo, si te tocan vecinos ruidosos no duermes... En resumen, para lo que cuesta no esta mal, teniendo en cuenta los precios de la isla, pero es muy sencillo, en algunos casos antiguo y puede ser ruidoso. Si tienes un poco de margen de presupuesto vete a otro, si no... te conformas seguro :)

Miguel Angel, 4, San Antonio de Portmany, De Baleariske Øer, Spanien

Lokation

Med et ophold ved Hostal Anibal Ibiza i Sant Antoni de Portmany (Es Molí) er du kun 5 minutters kørsel fra Calo des Moro Strand og Columbusægget. Dette hostel ligger 15,9 km fra Ibiza Havn og 19 km fra Bossa Strand.

Platja de S'Arenal(0.4 mil)

Es Puet Strand(0.5 mil)

Columbusægget(0.8 mil)

Playa de s'Estanyol(0.9 mil)

Ibiza Karting San Antonio(0.9 mil)

San Antonio-kirken(1 mil)

Flere oplysninger om lokationen

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 23:59

Før 10:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet


Lignende overnatningssteder














































Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio