Jag trivdes mycket bra på hotellet och med vistelsen i Annecy, som är ett fantastiskt resmål. Hotellet ligger i lugnt och tryggt område och det är lätt att ta buss nr 3 från järnvägsstationen eller 8-9 min promenad. Rummet var rymligt, mycket fräscht, med stor balkong. Personal och städning var mycket bra, men lite rörigt i foajén pga. pågående renovering, vilket kunde vara lite störande vid frukost. Frukosten ingick i priset, den var riklig och god, men inte så mycket variation. Positivt med safebox, espressomaskin, tekokare, eldrivna persienner, skön säng, bra sängkläder, rejäl garderob och lätt att promenera till pittoreska gamla stan. Stort tack, Ibis Styles!
Jag trivdes mycket bra på hotellet och med vistelsen i Annecy, som är ett fantastiskt resmål. Hotellet ligger i lugnt och tryggt område och det är lätt att ta buss nr 3 från järnvägsstationen eller 8-9 min promenad. Rummet var rymligt, mycket fräscht, med stor balkong. Personal och städning var mycket bra, men lite rörigt i foajén pga. pågående renovering, vilket kunde vara lite störande vid frukost. Frukosten ingick i priset, den var riklig och god, men inte så mycket variation. Positivt med safebox, espressomaskin, tekokare, eldrivna persienner, skön säng, bra sängkläder, rejäl garderob och lätt att promenera till pittoreska gamla stan. Stort tack, Ibis Styles!