Hoteller är enbart 2 år gammal och är väldigt fräscht. Det ligger små 10 min. promenad från Nordhavn metrostation. Området är fint med nya hus och ner till vattnet. Man kan promenera till Orientkaj station och ta båtbussen till city. Det enda som direkt bör förbättras är frukosten som håller OK kvalité, men har ganska lite utbud och ingen variation. Vi var där fredag-söndag och då hinner man inge bli så trött av frukosten. Väldigt trångt och svårt att hitta en sittplats om du äter frukost runt kl.9. Man kan inte ställa sin bricka om man ska göra våfflor. Köbildning vid alla matområden p.g.a. Ogenomtänkt placering. Men om du kan leva med att bo nästan centralt, inte störs av en kort promenad till stationen och äter frukost tidigt, då är det nog en av de bästa hotell du kan välja. (Har bott på runt 20 olika hotell i Köpenhamn)
Hoteller är enbart 2 år gammal och är väldigt fräscht. Det ligger små 10 min. promenad från Nordhavn metrostation. Området är fint med nya hus och ner till vattnet. Man kan promenera till Orientkaj station och ta båtbussen till city. Det enda som direkt bör förbättras är frukosten som håller OK kvalité, men har ganska lite utbud och ingen variation. Vi var där fredag-söndag och då hinner man inge bli så trött av frukosten. Väldigt trångt och svårt att hitta en sittplats om du äter frukost runt kl.9. Man kan inte ställa sin bricka om man ska göra våfflor. Köbildning vid alla matområden p.g.a. Ogenomtänkt placering. Men om du kan leva med att bo nästan centralt, inte störs av en kort promenad till stationen och äter frukost tidigt, då är det nog en av de bästa hotell du kan välja. (Har bott på runt 20 olika hotell i Köpenhamn)