Tilbage til søgning

Hotel Europa




Hotel Europa - Image 1
Hotel Europa - Image 2
Hotel Europa - Image 3
Hotel Europa - Image 4
Hotel Europa - Image 5

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Overnatningsstedet er røgfrit og har 2 restauranter, en bar/lounge og en snackbar/deli. Foruden gratis Wi-Fi på fællesarealer tilbydes gæster gratis selvstændig parkering. Andre faciliteter inkluderer kaffe/te på fællesarealer, konferencelo...
Vis flere
  • Parkering

  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Roomservice

  • Rengøring

  • Beværtningsfaciliteter

Vis alle

Lokation

H.P. Hanssens Gade 10, Aabenraa, Danmark

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.3

Rengøring

8.3

Værelser

8.4

Service

8.7

Lokation

8.4

Spisning

8.3

8

Brian

IAN-logo

20. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Super morgenmads buffet. Fint værelse, smilende og imødekommende personale. Kommer helt sikkert igen🤗
Super morgenmads buffet. Fint værelse, smilende og imødekommende personale. Kommer helt sikkert igen🤗

6

Sune

IAN-logo

20. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Fint hotel. Men 3 store mangler. 1. Det er ekstremt lydt. Man kan høre alt naboerne taler om. Svært at sove uden ørepropper 2. Der er kun ganske få parkeringspladser 3. Der er ikke minibar, som der er angivet. Køleskabet er fjernet på værelserne. Der er kun et køleskab fælles ved receptionen. Og det er IKKE en minibar.
Fint hotel. Men 3 store mangler. 1. Det er ekstremt lydt. Man kan høre alt naboerne taler om. Svært at sove uden ørepropper 2. Der er kun ganske få parkeringspladser 3. Der er ikke minibar, som der er angivet. Køleskabet er fjernet på værelserne. Der er kun et køleskab fælles ved receptionen. Og det er IKKE en minibar.

10

john

IAN-logo

18. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Værelset var rent og rigtig fint. morgenmaden var fantastisk og personalet var søde og smilende:-)
Værelset var rent og rigtig fint. morgenmaden var fantastisk og personalet var søde og smilende:-)

6

Carsten

IAN-logo

17. maj 2026

·

Overnattede 2 nætter

ja mogen mad var fin men larmen fra fox and hounds var for meget og at aircondition virkede ikke så der var varmt på værelse
ja mogen mad var fin men larmen fra fox and hounds var for meget og at aircondition virkede ikke så der var varmt på værelse

8

Lise

IAN-logo

17. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Helt udmærket hele vejen igennem
Helt udmærket hele vejen igennem

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 14:00 til 23:30

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio