Gå tilbake til søk

Campanile Hotel & Restaurant Amsterdam Zuid-Oost




Campanile Hotel & Restaurant Amsterdam Zuid-Oost - Image 1
Campanile Hotel & Restaurant Amsterdam Zuid-Oost - Rom
Campanile Hotel & Restaurant Amsterdam Zuid-Oost - Rom
Campanile Hotel & Restaurant Amsterdam Zuid-Oost - Resepsjon
Campanile Hotel & Restaurant Amsterdam Zuid-Oost - Restaurant

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Du tilbys blant annet sykkelutleie og wi-fi (inkludert) og shoppingmuligheter. Dette hotellet har dessuten TV i fellesområdet og salgsautomat.
Vis mer
  • Parkering

  • Restaurant

  • Rom for ikke-røykere

  • Tennisbane

  • Rengjøring

  • Sykkelutleie

Vis alle

Beliggenhet

Loosdrechtdreef 3, Amsterdam, Nederland

Gaasperpark (0.1 miles)

Academisch medisinske senter (2 miles)

AFAS Live (2.3 miles)

Johan Cruyff Arena (2.6 miles)

Ziggo Dome (2.8 miles)

Amstel næringspark (4.3 miles)


Gjesteomtaler

Hva gjestene synes

KI-generert oppsummering basert på nylige gjesteomtaler























10

Ali Cavit

IAN-logo

5. apr. 2026

·

Overnattet 2 netter

Kahvaltı almadım ama gördüğüm tüm ürünler taze ve lezzetliydi.Oda Amsterdam şehir içi otellerle kıyaslanamayacak derecede ferahtı.Otel genel anlamda tertemizdi.Hem kendi avlusunda hem avlu dışında araç park olanağı mevcuttu.
Kahvaltı almadım ama gördüğüm tüm ürünler taze ve lezzetliydi.Oda Amsterdam şehir içi otellerle kıyaslanamayacak derecede ferahtı.Otel genel anlamda tertemizdi.Hem kendi avlusunda hem avlu dışında araç park olanağı mevcuttu.

10

Mariebel Charles

IAN-logo

2. apr. 2026

·

Overnattet 1 natt

Free parking. Pet friendly. Good communal area. Close to metro. Easy check in and out
Free parking. Pet friendly. Good communal area. Close to metro. Easy check in and out

10

SETIA

IAN-logo

29. mars 2026

·

Overnattet 2 netter

Perfect
Perfect

6

Daniela

IAN-logo

28. mars 2026

·

Overnattet 6 netter

Toilettenspülung funktionierte nur aller 10 mal drücken, hatten sich auch beschwert, war sinnlos, würden für doof hingestellt. Das Personal beim Frühstück und Abendbrot unfreundlich, bis auf eine Dame die hatte immer ein gestreiftes Shirt an, sie war sehr nett. Die Auswahl am essen morgens wie mittags ausreichend. Die Zimmer haben keine Kühlmöglichkeiten,da kein Kühlschrank mit drin ist. Wir hatten Glück es war kalt draußen und somit könnten wir alles im Vorraum Lagern, was kalt stehen müsste. Im Sommer ist das dann definitiv nichts. Wieder kommen würde ich aber nicht in dieses Hotel aufgrund des Umgangs mit uns. Die Lage ist top, den genau neben dem Hotel ist die Metro die zur Central Station führt. Der Park dahinter auch mega toll. Nach dem Duschen, wird das ganze Zimmer zum Teil mit feucht, da die Lüftung im Bad nicht wirklich lüftet und der dunst steht. Wir haben die Band und Zimmertür kurz aufgemacht, damit die Fenster nicht beschlagen. Bei der Abreise wollte man mein Abendessen berechnen für die ganzen Tage obwohl wir Halbpension gebucht hatten. Sie wprrste es nicht sagte sie, obwohl es ja im PC steht und alle anderen es auch wussten, weiss nicht wie ich das jetzt deuten soll. Als deutscher mit schlechtem Englisch, wird man nicht korrekt behandelt.
Toilettenspülung funktionierte nur aller 10 mal drücken, hatten sich auch beschwert, war sinnlos, würden für doof hingestellt. Das Personal beim Frühstück und Abendbrot unfreundlich, bis auf eine Dame die hatte immer ein gestreiftes Shirt an, sie war sehr nett. Die Auswahl am essen morgens wie mittags ausreichend. Die Zimmer haben keine Kühlmöglichkeiten,da kein Kühlschrank mit drin ist. Wir hatten Glück es war kalt draußen und somit könnten wir alles im Vorraum Lagern, was kalt stehen müsste. Im Sommer ist das dann definitiv nichts. Wieder kommen würde ich aber nicht in dieses Hotel aufgrund des Umgangs mit uns. Die Lage ist top, den genau neben dem Hotel ist die Metro die zur Central Station führt. Der Park dahinter auch mega toll. Nach dem Duschen, wird das ganze Zimmer zum Teil mit feucht, da die Lüftung im Bad nicht wirklich lüftet und der dunst steht. Wir haben die Band und Zimmertür kurz aufgemacht, damit die Fenster nicht beschlagen. Bei der Abreise wollte man mein Abendessen berechnen für die ganzen Tage obwohl wir Halbpension gebucht hatten. Sie wprrste es nicht sagte sie, obwohl es ja im PC steht und alle anderen es auch wussten, weiss nicht wie ich das jetzt deuten soll. Als deutscher mit schlechtem Englisch, wird man nicht korrekt behandelt.

8

Céline

IAN-logo

27. mars 2026

·

Overnattet 4 netter

Chambre propre.du choix pour le petit-déjeuner. Le personnel ne parle pas français. Ideal pour passé quelques jours le metro a côté.
Chambre propre.du choix pour le petit-déjeuner. Le personnel ne parle pas français. Ideal pour passé quelques jours le metro a côté.

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 14:30 til 23:30

Før 12:00


Sikkerhetsdepositum

Du må betale hele det refunderbare depositumet for dette stedet.

Vis mer

Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio