Tilbage til søgning

Hotel Alexandra




Hotel Alexandra - Image 1
Hotel Alexandra - Værelse
Hotel Alexandra - Værelse
Hotel Alexandra - Udsigt fra værelset
Hotel Alexandra - Reception

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Fra en terrasse og en have kan du nyde den skønne udsigt, eller du kan drage fordel af rekreative tilbud, såsom udlejningscykler. Dette hotel tilbyder desuden gratis trådløs internetadgang og festsal.
Vis flere
  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Renseri

  • Rengøring

  • Beværtningsfaciliteter

  • Valutaveksling

Vis alle

Lokation

H.C. Andersens Boulevard 8, København, Københavns Kommune, Danmark

Rådhuspladsen (0.1 mil)

Strøget (0.2 mil)

Wallmans Circus Building (0.2 mil)

Københavns Rådhus (0.2 mil)

Ørstedsparken (0.2 mil)

Hans Christian Andersen Eventyrhuset (0.2 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.3

Rengøring

8.6

Værelser

8.3

Service

8.9

Lokation

8.5

Spisning

8.2

10

Susanne

IAN-logo

6. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Et dejligt sted at gæste. Som lidt ekstra Wine hour
Et dejligt sted at gæste. Som lidt ekstra Wine hour

8

Søren

IAN-logo

18. mar. 2026

·

Overnattede 1 nat

Især badeværelset kunne trænge til en gennemgang.
Især badeværelset kunne trænge til en gennemgang.

10

Pernille Maj

IAN-logo

10. mar. 2026

·

Overnattede 1 nat

Hjemligt væk fra hjem Det er meget længe siden jeg sidst har overnattet på så hyggeligt og hjemligt et hotelværelse - eneværelse. Virkelig en lækker atmosfære og bare behageligt. At morgenmaden så var topnice er en bonus. Beliggenheden også i top. Alt i alt en meget tilfreds og veludhvilet gæst.
Hjemligt væk fra hjem Det er meget længe siden jeg sidst har overnattet på så hyggeligt og hjemligt et hotelværelse - eneværelse. Virkelig en lækker atmosfære og bare behageligt. At morgenmaden så var topnice er en bonus. Beliggenheden også i top. Alt i alt en meget tilfreds og veludhvilet gæst.

10

Nanna Kristina

IAN-logo

25. feb. 2026

·

Overnattede 3 nætter

Et super skønt 3 dags ophold. Hotellet har en virkelig hyggelig og gennemført æstetik, værelset var dejligt rent og indbydende. Personalet var smilende og imødekommende. Klar anbefaling!
Et super skønt 3 dags ophold. Hotellet har en virkelig hyggelig og gennemført æstetik, værelset var dejligt rent og indbydende. Personalet var smilende og imødekommende. Klar anbefaling!

8

kefa

IAN-logo

18. feb. 2026

·

Overnattede 1 nat

Badeværelset var meget koldt
Badeværelset var meget koldt

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 14:00 til 23:59

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet


Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio