Gå tillbaka till sökningen

tent Arenal




tent Arenal - Image 1
tent Arenal - Rum
tent Arenal - Rum
tent Arenal - Pool
tent Arenal - Badrum

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Här finns bland annat tillgång till utomhuspool och dygnet runt-öppet fitnesscenter. Detta hotell har även gratis wi-fi, conciergetjänster och gemensamt vardagsrum. Gäster kan enkelt ta sig till lokala attraktioner med boendets buss (avgift...
Visa mer
  • Restaurang

  • Pool

  • Rökfria rum

  • Tur- och utflyktsdisk

  • Städning

  • Värdeförvaring

Visa alla

Läge

María Antonia Salvá, 44, S'Arenal, Llucmajor, Migjorn, Balearerna, Spanien

Playa de Palma (0.4 miles)

El Arenals hamn (0.4 miles)

Aqualand El Arenal (0.5 miles)

El Arenal strand (0.5 miles)

La Porciúncula-kyrkan (1.5 miles)

Cala Mosques (1.6 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

8.6

Renlighet

8.4

Service

8.6

6

Julia

IAN-logo

28 okt. 2025

·

Stannade 5 nätter

Frukost menyn var bra, dock hade det varit bra om det stod vad det var för något. Rummen är bra, men lakanen och täcket gjorde att vi kliade oss ganska mycket. Kan bero på att det inte var rent eller att de tvättas med för mycket medel/kemikalier. Kontakt uttag lite problematiska, min parterns sängbord gav kortslutning på både iPhone laddare samt plattången. Jättebra service hjälpte oss att boka taxi ett flertal gånger. 10 minuters promenad till stranden eller små lokala restauranger. Finns även marknader vid stranden.
Frukost menyn var bra, dock hade det varit bra om det stod vad det var för något. Rummen är bra, men lakanen och täcket gjorde att vi kliade oss ganska mycket. Kan bero på att det inte var rent eller att de tvättas med för mycket medel/kemikalier. Kontakt uttag lite problematiska, min parterns sängbord gav kortslutning på både iPhone laddare samt plattången. Jättebra service hjälpte oss att boka taxi ett flertal gånger. 10 minuters promenad till stranden eller små lokala restauranger. Finns även marknader vid stranden.

6

Moloud

EXP-logo

8 okt. 2025

·

Stannade 7 nätter

Städningen var så där . I stort sett var bara bäddning , rummet var dammigt Frukosten var ok . Väldigt enformigt Sista dagen vi blev rånat med alla våra pass . Pengar , bankkort och id kort utanför hotellet Det var jätte tråkigt och jobbig Det kändes mycket utlämnat och otryggt
Städningen var så där . I stort sett var bara bäddning , rummet var dammigt Frukosten var ok . Väldigt enformigt Sista dagen vi blev rånat med alla våra pass . Pengar , bankkort och id kort utanför hotellet Det var jätte tråkigt och jobbig Det kändes mycket utlämnat och otryggt

8

Sofie Marianne

EXP-logo

26 sep. 2025

·

Stannade 4 nätter

Bra brunch och ett prisvärt boende med bra bussförbindelser
Bra brunch och ett prisvärt boende med bra bussförbindelser

6

William

IAN-logo

22 juli 2025

·

Stannade 7 nätter

Det var helt ok. Inte dåligt men inte särskilt bra heller. Det mötte förväntningarna. Nackdelar är väldigt hårda sängar, bullrig ac, mkt fulla ungdomar som festar varje kväll. De tömde aldrig heller vår papperskorgar i vårt badrum vilket var ofräscht. Positivt är brunchen som är helt ok, poolen ren och fin. Rimliga priser i baren. Ett stort minus är den äldre gråhåriga mannen som jobbar på hotellet, otroligt otrevlig, såg honom skälla ut flera gäster. Han vet inte vad service är.
Det var helt ok. Inte dåligt men inte särskilt bra heller. Det mötte förväntningarna. Nackdelar är väldigt hårda sängar, bullrig ac, mkt fulla ungdomar som festar varje kväll. De tömde aldrig heller vår papperskorgar i vårt badrum vilket var ofräscht. Positivt är brunchen som är helt ok, poolen ren och fin. Rimliga priser i baren. Ett stort minus är den äldre gråhåriga mannen som jobbar på hotellet, otroligt otrevlig, såg honom skälla ut flera gäster. Han vet inte vad service är.

2

Nina

IAN-logo

7 aug. 2024

·

Stannade 7 nätter

Det är inte all inklusive. Inga handdukar till poolen. Bara en pool o en liten bebis pool. Frukosten va katastrof o lunchen o middagen va lika illa. Ända plusset dom får är trevlig personal i baren o restaurangen dom jobbade med det dom hade. Vi fick gå o handla mat varje dag för att vi skulle få i oss mat. Hotellet är inte 3 stjärnor utan 1
Det är inte all inklusive. Inga handdukar till poolen. Bara en pool o en liten bebis pool. Frukosten va katastrof o lunchen o middagen va lika illa. Ända plusset dom får är trevlig personal i baren o restaurangen dom jobbade med det dom hade. Vi fick gå o handla mat varje dag för att vi skulle få i oss mat. Hotellet är inte 3 stjärnor utan 1

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 23:59

Innan 12:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio