Vi havde et dejlig ophold med god service i receptionen og pianobaren. Vi spise aftensmad på hotellet - dejlig veltilberedt mad, men lidt sløv betjening. Næste morgen fik vi morgenmad kl. 8.30 sammen med HELE hotellet - der var meget travlt og ikke til at sparke sig frem. Maden var super. Det var kun en kaffemaskine til at lave kaffe til alle gæster - det duer bare ikke - der var konstant kø og gæsterne utilfredse over at skulle vente på at få sin morgenkaffe. Der var også lang kø for at få de æg som du gerne ville have, så det opgav vi - til gengæld fik vi madlugten fra denne madlavning med i tøjet da vi gik fra restauranten, lidt øv når man lige havde været i bad og fået rent tøj på !
Vi havde et dejlig ophold med god service i receptionen og pianobaren. Vi spise aftensmad på hotellet - dejlig veltilberedt mad, men lidt sløv betjening. Næste morgen fik vi morgenmad kl. 8.30 sammen med HELE hotellet - der var meget travlt og ikke til at sparke sig frem. Maden var super. Det var kun en kaffemaskine til at lave kaffe til alle gæster - det duer bare ikke - der var konstant kø og gæsterne utilfredse over at skulle vente på at få sin morgenkaffe. Der var også lang kø for at få de æg som du gerne ville have, så det opgav vi - til gengæld fik vi madlugten fra denne madlavning med i tøjet da vi gik fra restauranten, lidt øv når man lige havde været i bad og fået rent tøj på !