Läget var kanon, en stenkast från torget med access till många restauranger och stränder. Ingen utsikt, så det är ingen lägenhet att sitta inne och hänga i när man har allt fantatiskt utanför. Underbart med välkomstgåva med vatten och vin, och bra kommunikation från värden. Kan verkligen rekommendera denna lägenhet för familjer eller kompisgäng.
Läget var kanon, en stenkast från torget med access till många restauranger och stränder. Ingen utsikt, så det är ingen lägenhet att sitta inne och hänga i när man har allt fantatiskt utanför. Underbart med välkomstgåva med vatten och vin, och bra kommunikation från värden. Kan verkligen rekommendera denna lägenhet för familjer eller kompisgäng.