Jeg bodde her 1 natt ifm bilferie i England. Det hadde skjedd en forveksling med min bestilling på Hotels.com; pga min høyde bestiller jeg alltid dobbelseng, men jeg fikk først tildelt rom med 2 enkeltsenger. Jeg vet ikke hvor infosvikten skjedde, men dette ble uansett raskt ordnet opp. Rommet var stort, veldig komfortabelt og koselig. Badet var ganske ordinært, men med grei størrelse. Av forventede fasiliteter var følgende tilgjengelig; - TV -Vannkoker med kaffe, kjeks, sjokolade, te og vann. - WIFI ALT var meget godt rengjort. Middag ble spist på stedets italienske restaurant (se egen tilbakemelding), mens frokosten (inkludert) ble spist på hotellet. Det var meget godt utvalg og ALT smakte meget godt 😋😋😋 Personalet var meget hyggelige og serviceinnstilte. Parkering skjer på hotellets område (inkludert) Det er lite å tilbud i nærområdet - en er avhengig av transport.
Jeg bodde her 1 natt ifm bilferie i England. Det hadde skjedd en forveksling med min bestilling på Hotels.com; pga min høyde bestiller jeg alltid dobbelseng, men jeg fikk først tildelt rom med 2 enkeltsenger. Jeg vet ikke hvor infosvikten skjedde, men dette ble uansett raskt ordnet opp. Rommet var stort, veldig komfortabelt og koselig. Badet var ganske ordinært, men med grei størrelse. Av forventede fasiliteter var følgende tilgjengelig; - TV -Vannkoker med kaffe, kjeks, sjokolade, te og vann. - WIFI ALT var meget godt rengjort. Middag ble spist på stedets italienske restaurant (se egen tilbakemelding), mens frokosten (inkludert) ble spist på hotellet. Det var meget godt utvalg og ALT smakte meget godt 😋😋😋 Personalet var meget hyggelige og serviceinnstilte. Parkering skjer på hotellets område (inkludert) Det er lite å tilbud i nærområdet - en er avhengig av transport.