Tilbage til søgning

Hotel Brighton City Osaka Kitahama




Hotel Brighton City Osaka Kitahama - Image 1
Hotel Brighton City Osaka Kitahama - Image 2
Hotel Brighton City Osaka Kitahama - Image 3
Hotel Brighton City Osaka Kitahama - Image 4
Hotel Brighton City Osaka Kitahama - Image 5

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Luxury hotel in the heart of Osaka with immaculate rooms and a well-appointed bathroom. Enjoy on-site dining and helpful staff.
Vis flere
  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Massage

  • Renseri

  • Rengøring

  • Sikkerhedsboks

Vis alle

Lokation

Chuo-ku Fushimi-machi 1-1, Osaka, Japan

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.9

Rengøring

9

Værelser

9.2

Service

9

Lokation

9

Spisning

8.9

10

Ditte

IAN-logo

15. mar. 2026

·

Overnattede 5 nætter

Smukt, rent og god plads på værelset
Smukt, rent og god plads på værelset

8

Melanie Refsgaard

IAN-logo

17. sep. 2025

·

Overnattede 4 nætter

Morgenmaden er ikke god og klimaanlægget er over sengen…
Morgenmaden er ikke god og klimaanlægget er over sengen…

10

Claus

IAN-logo

13. jun. 2025

·

Overnattede 7 nætter

Helt perfekt hotel og meget venligt personale, som hjalp med alt hvad vi bad om. Rent og pænt, og nok en af de bedste badeværelser vi har oplevet længe. Kan varmt anbefales!
Helt perfekt hotel og meget venligt personale, som hjalp med alt hvad vi bad om. Rent og pænt, og nok en af de bedste badeværelser vi har oplevet længe. Kan varmt anbefales!

10

Antonio

EXP-logo

24. sep. 2024

·

Overnattede 5 nætter

Jeg kan lide at stedet føles luxurious og elegant. Værelset var stor nok og ikke føltes indeklemt. Det inkluderet morgenmad måtte gerne varige lidt, ikke samme ret hverdag. 😍
Jeg kan lide at stedet føles luxurious og elegant. Værelset var stor nok og ikke føltes indeklemt. Det inkluderet morgenmad måtte gerne varige lidt, ikke samme ret hverdag. 😍

8

Tonny

EXP-logo

8. aug. 2024

·

Overnattede 13 nætter

Hotellet holder en helt vanlig standar for vanlige hotellrom. På badet er det både armholdt og takmontert dusj, samt badekar (kort). På rommet er det også en egen vannkoker, safe, kjøleskap, samt TV (kun japanske kanaler). Et nettbrett på rommene er slik jeg forstår det ment å gi tilgang til mer underholdning på TV, men under mitt opphold var det oppslag om at dette ikke fungerte. TV har HDMI inngang, og det er tilgang til kablet og wifi-nettverk. Sengene er relativt harde, det gjorde det litt uvant i starten, men man ble vant til det. Vannet i springen er kloret. Det er derfor mulig å ta med vannflasker fra lobby til rommet. Hotellets personell er veldig imøtekommende, så det vil nok aldri bli noe problem med å finne gode løsninger dersom du trenger hjelp. Det er egne isdispensere og mikrobølgeovner 2 i 2 egne etasjer, og det samme gjelder vaskemaskin/tørketrommel og en dispensermaskin for enkel drikke. Vaskemaskinen er kombiløsninger som også tørker. Her anbefaler jeg å ta en ekstra time tørkeprogram etterpå om du ønsker helt tørt tøy. Det står 2 maskiner hver i 2 ulike etasjer, så det kan være smart å sette av tid om du ønsker vask/tørk av klær. De er i hvertfall enkle å bruke. I forhold til beliggenhet er det nedgang til t-bane 3 og 13 minutter unna for 2 ulike linjer. Det er absolutt mulig å gå til det aller meste. Det er utrolig hva du har innenfor 30min gange. Utenfor er det både en 7eleven og Lawson butikk. I blokken ved siden av finner du en større matbutikk.
Hotellet holder en helt vanlig standar for vanlige hotellrom. På badet er det både armholdt og takmontert dusj, samt badekar (kort). På rommet er det også en egen vannkoker, safe, kjøleskap, samt TV (kun japanske kanaler). Et nettbrett på rommene er slik jeg forstår det ment å gi tilgang til mer underholdning på TV, men under mitt opphold var det oppslag om at dette ikke fungerte. TV har HDMI inngang, og det er tilgang til kablet og wifi-nettverk. Sengene er relativt harde, det gjorde det litt uvant i starten, men man ble vant til det. Vannet i springen er kloret. Det er derfor mulig å ta med vannflasker fra lobby til rommet. Hotellets personell er veldig imøtekommende, så det vil nok aldri bli noe problem med å finne gode løsninger dersom du trenger hjelp. Det er egne isdispensere og mikrobølgeovner 2 i 2 egne etasjer, og det samme gjelder vaskemaskin/tørketrommel og en dispensermaskin for enkel drikke. Vaskemaskinen er kombiløsninger som også tørker. Her anbefaler jeg å ta en ekstra time tørkeprogram etterpå om du ønsker helt tørt tøy. Det står 2 maskiner hver i 2 ulike etasjer, så det kan være smart å sette av tid om du ønsker vask/tørk av klær. De er i hvertfall enkle å bruke. I forhold til beliggenhet er det nedgang til t-bane 3 og 13 minutter unna for 2 ulike linjer. Det er absolutt mulig å gå til det aller meste. Det er utrolig hva du har innenfor 30min gange. Utenfor er det både en 7eleven og Lawson butikk. I blokken ved siden av finner du en større matbutikk.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 01:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio