Mycket trevligt hotell med bra service och en restaurang/bar med rimliga priser och god kvalité. Alla lokaler vi besökte i Bucharest, inklusive hotellet hade mycket hög inomhustemperatur, rummens termostat var ställd på 25 grader i alla rummen och ställdes tillbaka av dem som städade om man hade ändrat. Enda sätter att kunna sova var att ha fönstret öppet, termostaten gick inte lägre än 20 grader och det märktes ingen skillnad om man ställde den på det. Som kvinna ser jag det som ett stort problem att så gott som alla hotell i världen inte har tillräcklig belysning i badrummet, man får sminka sig i halvmörker OCH motljus från spotar och får gå på känsla och erfarenhet och hoppas att man inte går ut och ser ut som en clown. De nämnde att de tänkt sätta in sminkspeglar med förstoring och ljud, men det hjälper bara en del av problemet, du ser förvisso vad du gör, men det går inte att se slutresultatet.
Mycket trevligt hotell med bra service och en restaurang/bar med rimliga priser och god kvalité. Alla lokaler vi besökte i Bucharest, inklusive hotellet hade mycket hög inomhustemperatur, rummens termostat var ställd på 25 grader i alla rummen och ställdes tillbaka av dem som städade om man hade ändrat. Enda sätter att kunna sova var att ha fönstret öppet, termostaten gick inte lägre än 20 grader och det märktes ingen skillnad om man ställde den på det. Som kvinna ser jag det som ett stort problem att så gott som alla hotell i världen inte har tillräcklig belysning i badrummet, man får sminka sig i halvmörker OCH motljus från spotar och får gå på känsla och erfarenhet och hoppas att man inte går ut och ser ut som en clown. De nämnde att de tänkt sätta in sminkspeglar med förstoring och ljud, men det hjälper bara en del av problemet, du ser förvisso vad du gör, men det går inte att se slutresultatet.