Tilbage til søgning

Nordby Hotell




Nordby Hotell - Image 1
Nordby Hotell - Værelse
Nordby Hotell - Værelse
Nordby Hotell - Reception
Nordby Hotell - Restaurant

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Fra en terrasse på stedet kan du nyde den skønne udsigt, og du kan nyde godt af faciliteter, såsom gratis trådløs internetadgang og frisørsalon.
Vis flere
  • Parkering

  • Ikkerygerværelser

  • Familierum

  • Beværtningsfaciliteter

  • Barber/skønhedssalon

  • Gratis parkering

Vis alle

Lokation

Nordby, Strömstad, Sverige

Nordby Shoppingcenter (0.9 mil)

Svinesund Infosenter (6.2 mil)

Dynekilen Golfbane (7.6 mil)

Rød Herregård (10.2 mil)

Immanuels Kirke (10.9 mil)

Olavsleden (10.9 mil)


Gæsteanmeldelser

Hvad siger gæsterne

AI-genereret oversigt baseret på de seneste gæsteanmeldelser























8

Claus

IAN-logo

11. apr. 2026

·

Overnattede 1 nat

Motell Nordby ligger godt tæt på E6. Jeg har boet der før, når jeg har været til møde i Oslo. Savner gulvvarme i badeværelset en kold aprildag, men ellers alt OK. God betjening af den svensk/ asiatiske medarbejder, både ved indcheckning og morgenmad.
Motell Nordby ligger godt tæt på E6. Jeg har boet der før, når jeg har været til møde i Oslo. Savner gulvvarme i badeværelset en kold aprildag, men ellers alt OK. God betjening af den svensk/ asiatiske medarbejder, både ved indcheckning og morgenmad.

10

Harald

IAN-logo

28. mar. 2026

·

Overnattede 1 nat

Frokost hel ok
Frokost hel ok

6

Sigurd

IAN-logo

27. mar. 2026

·

Overnattede 1 nat

Mange butikker !
Mange butikker !

6

Niels

IAN-logo

17. mar. 2026

·

Overnattede 1 nat

Meget trætte og slidte møbler, lænestole der var så slidte og trætte at se på. Skrivebordsstol der dårligt kunne hænge sammen og gav en usikker oplevelse når man rykkede på den. En terassedør der skulle have en fod for at kunne åbne og lukke…. Men positivt, god beliggenhed og super høfligt personale. Ærgerligt med det “nussede” indtryk
Meget trætte og slidte møbler, lænestole der var så slidte og trætte at se på. Skrivebordsstol der dårligt kunne hænge sammen og gav en usikker oplevelse når man rykkede på den. En terassedør der skulle have en fod for at kunne åbne og lukke…. Men positivt, god beliggenhed og super høfligt personale. Ærgerligt med det “nussede” indtryk

8

Bettina

IAN-logo

6. mar. 2026

·

Overnattede 1 nat

Nemt at finde og stort indkøbscenter lige ved siden af, med restauranter osv.
Nemt at finde og stort indkøbscenter lige ved siden af, med restauranter osv.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 16:00 til 22:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio