Ingen info ved innsjekk annet enn at spa var fult frem til 21 på kvelden. Som førstegangsbesøkende ble oppholdet forvirrende. Ingen beskjed rundt frokost eller parkering. Alt måtte etterspørres. Spa ble en dårlig opplevelse. Synlig berusede gjester som hopper i bassenget, upassende kommentarer om at de promper, høylytt sang om at de var sultne, hvor er personal? Tomme glass i samlinger på 10 og 10 omkring skaper en skitten stemning. Det lå et brett med sølt drikke og glass nedover trappen. Etter 30 min var det fortsatt ikke ryddet og måtte ta kontakt med personal. Da ble kun noen glass tatt. Fortsatt sterk lukt av øl, brett og glass lå øverst i trappen. Både urenslighet og farlig. Spising av mat i boblebad. Utdaterte kraner flere steder. Ekstrasenger/sovesofa er ikke mulig å sove på. Kjenner metallet igjennom madrass. God frokost.
Ingen info ved innsjekk annet enn at spa var fult frem til 21 på kvelden. Som førstegangsbesøkende ble oppholdet forvirrende. Ingen beskjed rundt frokost eller parkering. Alt måtte etterspørres. Spa ble en dårlig opplevelse. Synlig berusede gjester som hopper i bassenget, upassende kommentarer om at de promper, høylytt sang om at de var sultne, hvor er personal? Tomme glass i samlinger på 10 og 10 omkring skaper en skitten stemning. Det lå et brett med sølt drikke og glass nedover trappen. Etter 30 min var det fortsatt ikke ryddet og måtte ta kontakt med personal. Da ble kun noen glass tatt. Fortsatt sterk lukt av øl, brett og glass lå øverst i trappen. Både urenslighet og farlig. Spising av mat i boblebad. Utdaterte kraner flere steder. Ekstrasenger/sovesofa er ikke mulig å sove på. Kjenner metallet igjennom madrass. God frokost.