Det här är ett mindre, lite enklare hotell. Det ligger nära en mindre stad och fungerar för en eller två nätter. När vi kom fram till hotellet kändes det enkelt, men hotellet växte på oss. Inte minst för den trevliga stämningen och bra mat i restaurangen. Vi kunde promenera i de vackra området och göra utflykter. Det var rent och snyggt och gården var fylld med blommor. Vi använde hotellet mest som övernattning då vi dagtid var ute på utflykter.
Det här är ett mindre, lite enklare hotell. Det ligger nära en mindre stad och fungerar för en eller två nätter. När vi kom fram till hotellet kändes det enkelt, men hotellet växte på oss. Inte minst för den trevliga stämningen och bra mat i restaurangen. Vi kunde promenera i de vackra området och göra utflykter. Det var rent och snyggt och gården var fylld med blommor. Vi använde hotellet mest som övernattning då vi dagtid var ute på utflykter.