Jeg oplevede en rigtig dårlig modtagelse, følte mig virkelig ikke velkommen, personalet havde mere travlt med at tale med hinanden en byde os velkomne. Da vi senere gik ud for at spise(var ikke en mulighed på hotellet), bad vi om at få skiftet pæren i den ene senge lampe, da vi gik videre lød det fra personalet - de har nok ikke trykket på knappen, det var virkelig nedværdigende. Værelset var ikke specielt rent, toiletkummen fuld af gule belægninger, brusestangen lå i badekarret, det valgte vi IKKE at kommentere, for ikke at modtage flere nedgørende bemærkninger. Hvis I vil hæve standarden, vil jeg foreslå en opgradering af personalet, så de ved, hvem de er ansat for, rengøre værelserne, kontrollere, at alle ting virker, give information når man kommer. Morgenmaden er bedre på CabInn og betydelig billigere. Hotellet er ikke handicap egnet. Der var en portier som var mere venlig og imødekommen han skaffe os 2 kopper kogende vand, det var dejligt. Det bliver ikke et hotel vi vælger igen.
Jeg oplevede en rigtig dårlig modtagelse, følte mig virkelig ikke velkommen, personalet havde mere travlt med at tale med hinanden en byde os velkomne. Da vi senere gik ud for at spise(var ikke en mulighed på hotellet), bad vi om at få skiftet pæren i den ene senge lampe, da vi gik videre lød det fra personalet - de har nok ikke trykket på knappen, det var virkelig nedværdigende. Værelset var ikke specielt rent, toiletkummen fuld af gule belægninger, brusestangen lå i badekarret, det valgte vi IKKE at kommentere, for ikke at modtage flere nedgørende bemærkninger. Hvis I vil hæve standarden, vil jeg foreslå en opgradering af personalet, så de ved, hvem de er ansat for, rengøre værelserne, kontrollere, at alle ting virker, give information når man kommer. Morgenmaden er bedre på CabInn og betydelig billigere. Hotellet er ikke handicap egnet. Der var en portier som var mere venlig og imødekommen han skaffe os 2 kopper kogende vand, det var dejligt. Det bliver ikke et hotel vi vælger igen.