Gå tillbaka till sökningen

UBA Hostel




UBA Hostel - Image 1
UBA Hostel - Image 2
UBA Hostel - Image 3
UBA Hostel - Image 4
UBA Hostel - Image 5

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Hostel with private balconies, garden views, and a restaurant in San Sebastián's Loiola neighborhood.
Visa mer
  • Parkering

  • Rökfria rum

  • Tur- och utflyktsdisk

  • Städning

  • Bankettinrättningar

  • Trädgård

Visa alla

Läge

Camino de Uba, 43, Loiola, San Sebastián, Donostialdea/Donostia-San Sebastián, Baskien, Spanien

Gästrecensioner

Faciliteter

7.1

Renlighet

7.2

Rum

7.3

Service

7.3

Läge

7.1

Måltider

7.1

8

Nicolas

IAN-logo

18 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Chambre propre, dommage qu’après une sessions surf le matin nous n’avions pas pue prendre notre douche à 11h15 am car le checkout était à 11ham.
Chambre propre, dommage qu’après une sessions surf le matin nous n’avions pas pue prendre notre douche à 11h15 am car le checkout était à 11ham.

10

RIGOBERTO

EXP-logo

14 feb. 2026

·

Stannade 4 nätter

Clean place, peaceful area, great service and staff .
Clean place, peaceful area, great service and staff .

6

Ana

IAN-logo

15 nov. 2025

·

Stannade 1 natt

A la habitacion le faltaban cosas: habia una barra para colgar ropa pero no perchas, habia un solo kit de baño para 2 personas, faltaba alfombrilla para el suelo en el baño, y contaba con 2 camas individuales con colchones muy basicos en vez de cama doble, un balcon grande pero vacia, sin mesa ni sillas, la calefaccion no calentaba demasiado y la ventana era muy pequeña, muy diferente a lo que parecia en las fotos. El personal si era muy amable y el bar terraza estaba muy bien y con variedad para comer. El entorno muy bonito. Parking gratuito y buena comunicacion con el centro en bus
A la habitacion le faltaban cosas: habia una barra para colgar ropa pero no perchas, habia un solo kit de baño para 2 personas, faltaba alfombrilla para el suelo en el baño, y contaba con 2 camas individuales con colchones muy basicos en vez de cama doble, un balcon grande pero vacia, sin mesa ni sillas, la calefaccion no calentaba demasiado y la ventana era muy pequeña, muy diferente a lo que parecia en las fotos. El personal si era muy amable y el bar terraza estaba muy bien y con variedad para comer. El entorno muy bonito. Parking gratuito y buena comunicacion con el centro en bus

10

Carlos Emiliano

EXP-logo

19 sep. 2025

·

Stannade 1 natt

good place to stay for a express trip
good place to stay for a express trip

10

Martina

EXP-logo

20 juni 2025

·

Stannade 1 natt

.
.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 23:00

Innan 11:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio