Otel doğal taş odalardan oluşuyor. Bu nedenle mimarisi pek kullanışlı değil. Üç gece konakladık oda kahvaltı hizmeti veriyor. Kahvaltıdan bir şey beklememek lazım çok zayıf. Otelde çay harici içecek bir şey yok. Şehir merkezine çok yakın, ihtiyaçlarınızı marketten alabilirsiniz. Temizlik yok. Sadece temiz çarşaf, yastık ve yorgan veriyorlar. Yerler, dolaplar tozlu. Üç gün içinde odamızdan çöp almadılar, tuvalet kağıdı bile getirmediler. Yatak demirden, üzerinde sunta onun üzerinde de yatak var. Kaldığımız odanın balkonu var diye gittik ama balkon yarı çöp manzaralıydı. Oteldeki koltuklar, masalar ve sandalyeler eski ve kırık. Havuzlu odalarda havuz dolmuyor, su yetmiyor. Sıcak su bazen azalıyor. Arabasıyla gidenler için otelin park yeri yok. Dar sokaklara veya otelden uzağa park etmeniz gerekecek. Ben bir daha tercih etmem diye düşünüyorum. Kaldığımız odanın balkonundan resimler koydum.
Otel doğal taş odalardan oluşuyor. Bu nedenle mimarisi pek kullanışlı değil. Üç gece konakladık oda kahvaltı hizmeti veriyor. Kahvaltıdan bir şey beklememek lazım çok zayıf. Otelde çay harici içecek bir şey yok. Şehir merkezine çok yakın, ihtiyaçlarınızı marketten alabilirsiniz. Temizlik yok. Sadece temiz çarşaf, yastık ve yorgan veriyorlar. Yerler, dolaplar tozlu. Üç gün içinde odamızdan çöp almadılar, tuvalet kağıdı bile getirmediler. Yatak demirden, üzerinde sunta onun üzerinde de yatak var. Kaldığımız odanın balkonu var diye gittik ama balkon yarı çöp manzaralıydı. Oteldeki koltuklar, masalar ve sandalyeler eski ve kırık. Havuzlu odalarda havuz dolmuyor, su yetmiyor. Sıcak su bazen azalıyor. Arabasıyla gidenler için otelin park yeri yok. Dar sokaklara veya otelden uzağa park etmeniz gerekecek. Ben bir daha tercih etmem diye düşünüyorum. Kaldığımız odanın balkonundan resimler koydum.