Op vakantie geweest in het mooie Kandersteg, wat wij niet wisten, is dat naast het vakantiehuis een huis stond wat ingrijpend werd verbouwd. Hierdoor was ons uitzicht terplekke voor een niet onaanzienlijk deel verstoord, hadden we minder privacy genoten en last van indringende bouwgeluiden. Het huisje en de overige voorzieningen was verder prima en de omgeving schitterend mooi! De 1e week hadden we matig weer, maar de 2e week volop zon!
Op vakantie geweest in het mooie Kandersteg, wat wij niet wisten, is dat naast het vakantiehuis een huis stond wat ingrijpend werd verbouwd. Hierdoor was ons uitzicht terplekke voor een niet onaanzienlijk deel verstoord, hadden we minder privacy genoten en last van indringende bouwgeluiden. Het huisje en de overige voorzieningen was verder prima en de omgeving schitterend mooi! De 1e week hadden we matig weer, maar de 2e week volop zon!