Gå tillbaka till sökningen

LEGOLAND Pirates´ Inn Motel




LEGOLAND Pirates´ Inn Motel - Image 1
LEGOLAND Pirates´ Inn Motel - Image 2
LEGOLAND Pirates´ Inn Motel - Image 3
LEGOLAND Pirates´ Inn Motel - Image 4
LEGOLAND Pirates´ Inn Motel - Image 5

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Family-friendly motel with free parking, complimentary breakfast, and proximity to Lalandia Water Park and LEGOLAND® Billund.
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Tennisbanor

  • Medicinsk vård

  • Squashbanor

  • Tennisbanor - utomhus

Visa alla

Läge

Ellehammers Allé 2, Billund, Danmark

Gästrecensioner

Vad gäster tycker

AI-genererad sammanfattning baserad på de senaste gästrecensionerna























4

Hedvig

IAN-logo

23 juni 2025

·

Stannade 1 natt

Frukosten var en besvikelse, osköne sänger och rummen kändes nedgången. Självklart + för lekplatsen och pirattema
Frukosten var en besvikelse, osköne sänger och rummen kändes nedgången. Självklart + för lekplatsen och pirattema

6

Bodil

IAN-logo

22 sep. 2024

·

Stannade 2 nätter

Väldigt dålig belysning i hall o sovrum
Väldigt dålig belysning i hall o sovrum

8

Susanne

IAN-logo

14 okt. 2022

·

Stannade 2 nätter

Allting fantastiskt. Dock väldigt väldigt lyhört. Tyckte buffén var något dyr och så var all mat kall oavsett om man tog potatispurjogratäng (som var väldigt god) eller fisk/kött. Hade önskat varm mat. Speciellt för det priset. Fantastiskt fint pyntat med alla pumpor och annat. Verkligen en upplevelse att bo här.
Allting fantastiskt. Dock väldigt väldigt lyhört. Tyckte buffén var något dyr och så var all mat kall oavsett om man tog potatispurjogratäng (som var väldigt god) eller fisk/kött. Hade önskat varm mat. Speciellt för det priset. Fantastiskt fint pyntat med alla pumpor och annat. Verkligen en upplevelse att bo här.

2

Anneli

IAN-logo

10 aug. 2022

·

Stannade 1 natt

Slitet hotell, kännas gammalt och ofräscht, även om det var städat ok. Hutlöst att ta så mycket betalt för den standarden. Dålig frukost i ofräsch matsal. Alldeles för mycket folk, mat och dryck var slut hela tiden och bara en fungerande kaffemaskin.
Slitet hotell, kännas gammalt och ofräscht, även om det var städat ok. Hutlöst att ta så mycket betalt för den standarden. Dålig frukost i ofräsch matsal. Alldeles för mycket folk, mat och dryck var slut hela tiden och bara en fungerande kaffemaskin.

10

Jenny

IAN-logo

7 juni 2022

·

Stannade 1 natt

Mycket bra läge. Bra service. Kul område för barnen. Vi kommer gärna tillbaka.
Mycket bra läge. Bra service. Kul område för barnen. Vi kommer gärna tillbaka.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 21:00

Innan 11:00


Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio