Vi var väldigt nöjda med utsikten, den var verkligen fantastisk och höjde hela vistelsen. Däremot kändes hotellet i sig lite gammalt och maten var ganska trist, inget som stack ut. Vi reste i början av oktober och då var mycket av hotellets service redan stängd, bland annat spaavdelningen och den bättre restaurangen. Eftersom hotellet marknadsför sig som ett spahotell kändes det missvisande att dessa faciliteter inte var tillgängliga. Hade vi vetat det i förväg hade vi nog valt ett annat hotell.
Vi var väldigt nöjda med utsikten, den var verkligen fantastisk och höjde hela vistelsen. Däremot kändes hotellet i sig lite gammalt och maten var ganska trist, inget som stack ut. Vi reste i början av oktober och då var mycket av hotellets service redan stängd, bland annat spaavdelningen och den bättre restaurangen. Eftersom hotellet marknadsför sig som ett spahotell kändes det missvisande att dessa faciliteter inte var tillgängliga. Hade vi vetat det i förväg hade vi nog valt ett annat hotell.