Jag och mitt barn bodde här en weekend och hade överlag en väldigt bra upplevelse. Rummet var ganska litet, men rent, fräscht och välplanerat, vilket fungerade fint för ett par dagar i Stockholm. Frukostbuffén var riktigt bra med stort utbud och något för både vuxna och barn. Gymmet var också helt okej och ett stort plus när man vill kunna träna lite under vistelsen. Det absolut bästa är läget – perfekt utgångspunkt för en weekend i Stockholm med nära till både kommunikationer, shopping och restauranger. Det enda som drog ner upplevelsen var ventilationen. Vädret slog snabbt om till varmt och luftkonditioneringen fungerade i princip inte alls. Eftersom fönstren inte gick att öppna blev rummet väldigt varmt, särskilt då vi bodde högt upp i huset och ventilationen verkade bygga på undertryck. Personalen hjälpte dock till så gott de kunde och dag två fick vi ett handtag så att vi kunde öppna fönstret och få in luft, vilket gjorde stor skillnad. Trots värmen skulle jag absolut kunna bo här igen.
Jag och mitt barn bodde här en weekend och hade överlag en väldigt bra upplevelse. Rummet var ganska litet, men rent, fräscht och välplanerat, vilket fungerade fint för ett par dagar i Stockholm. Frukostbuffén var riktigt bra med stort utbud och något för både vuxna och barn. Gymmet var också helt okej och ett stort plus när man vill kunna träna lite under vistelsen. Det absolut bästa är läget – perfekt utgångspunkt för en weekend i Stockholm med nära till både kommunikationer, shopping och restauranger. Det enda som drog ner upplevelsen var ventilationen. Vädret slog snabbt om till varmt och luftkonditioneringen fungerade i princip inte alls. Eftersom fönstren inte gick att öppna blev rummet väldigt varmt, särskilt då vi bodde högt upp i huset och ventilationen verkade bygga på undertryck. Personalen hjälpte dock till så gott de kunde och dag två fick vi ett handtag så att vi kunde öppna fönstret och få in luft, vilket gjorde stor skillnad. Trots värmen skulle jag absolut kunna bo här igen.