Gå tillbaka till sökningen

Hotel Vidöstern




Hotel Vidöstern - Image 1
Hotel Vidöstern - Rum
Hotel Vidöstern - Rum
Hotel Vidöstern - Reception
Hotel Vidöstern - Pool

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Du får tillgång till bland annat gym, bubbelpool och bastu. Boendet har även gratis wi-fi, en tv i allmänt utrymme och bankettsal.
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Bastu

  • Rökfria rum

  • Städning

  • Bankettinrättningar

Visa alla

Läge

Refugen 1, Nylund-Rörstorp, Värnamo, Värnamo kommun, Sverige

Vandalorum (0.8 miles)

Osudden badplats (1.4 miles)

Apladalen natur- och hembygdspark (1.9 miles)

Bruno Mathsson Center (1.9 miles)

Finnvedsvallen (3.5 miles)

Åminne bruksmuseum (5.5 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

7.8

Renlighet

8.2

Rum

7.8

Service

8.3

Läge

8.1

Måltider

7.5

8

Bengt

IAN-logo

21 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Helt OK boende för enskilda nätter. Svag reception. Mycket bra frukost med många val. Saknade grötalternativ. Tråkig omgivning.
Helt OK boende för enskilda nätter. Svag reception. Mycket bra frukost med många val. Saknade grötalternativ. Tråkig omgivning.

4

Kenneth

IAN-logo

16 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Bra mottagande, fick ett rum nära entrén som begärt. Bra! Belysningen i rummet fungerade dock sådär, lampan i hallen lös knappt. Toalampan gick inte att tända och släcka och kortbrytaren vid dörren funkade inte så det lös så grant när jag återvände på kvällen. Inte så miljövänligt som tänkt dock. Duschen kunde behöva lite kalk- och svartmögelbort. Ofräsch. Frukosten var ingen hit, nätt och jämnt godkänt. Ett hotell längs E4 till låg dygnskostnad- man får väl vad man betalar för men nog kan man väl iaf se till så lampor fungerar, det är ju personal inne på rummet var och varannan dag som borde se bristerna lika uppenbart som gästerna. Jo en sak till. Hotellbrevlådan var full av tidningar när jag lämnade imorse vid 0915. Vet inte vem som ska läsa dem.
Bra mottagande, fick ett rum nära entrén som begärt. Bra! Belysningen i rummet fungerade dock sådär, lampan i hallen lös knappt. Toalampan gick inte att tända och släcka och kortbrytaren vid dörren funkade inte så det lös så grant när jag återvände på kvällen. Inte så miljövänligt som tänkt dock. Duschen kunde behöva lite kalk- och svartmögelbort. Ofräsch. Frukosten var ingen hit, nätt och jämnt godkänt. Ett hotell längs E4 till låg dygnskostnad- man får väl vad man betalar för men nog kan man väl iaf se till så lampor fungerar, det är ju personal inne på rummet var och varannan dag som borde se bristerna lika uppenbart som gästerna. Jo en sak till. Hotellbrevlådan var full av tidningar när jag lämnade imorse vid 0915. Vet inte vem som ska läsa dem.

8

Göran

IAN-logo

15 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Okey gym bra frukost
Okey gym bra frukost

10

Marie

IAN-logo

11 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Helt nöjd med min upplevelse. Bra hotell om du reser med hund då det är nära till promenadvägar
Helt nöjd med min upplevelse. Bra hotell om du reser med hund då det är nära till promenadvägar

8

Janne

IAN-logo

8 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Lite fattigt på frukosten
Lite fattigt på frukosten

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 00:00

Innan 00:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio