Bra mottagande, fick ett rum nära entrén som begärt. Bra! Belysningen i rummet fungerade dock sådär, lampan i hallen lös knappt. Toalampan gick inte att tända och släcka och kortbrytaren vid dörren funkade inte så det lös så grant när jag återvände på kvällen. Inte så miljövänligt som tänkt dock. Duschen kunde behöva lite kalk- och svartmögelbort. Ofräsch. Frukosten var ingen hit, nätt och jämnt godkänt. Ett hotell längs E4 till låg dygnskostnad- man får väl vad man betalar för men nog kan man väl iaf se till så lampor fungerar, det är ju personal inne på rummet var och varannan dag som borde se bristerna lika uppenbart som gästerna. Jo en sak till. Hotellbrevlådan var full av tidningar när jag lämnade imorse vid 0915. Vet inte vem som ska läsa dem.
Bra mottagande, fick ett rum nära entrén som begärt. Bra! Belysningen i rummet fungerade dock sådär, lampan i hallen lös knappt. Toalampan gick inte att tända och släcka och kortbrytaren vid dörren funkade inte så det lös så grant när jag återvände på kvällen. Inte så miljövänligt som tänkt dock. Duschen kunde behöva lite kalk- och svartmögelbort. Ofräsch. Frukosten var ingen hit, nätt och jämnt godkänt. Ett hotell längs E4 till låg dygnskostnad- man får väl vad man betalar för men nog kan man väl iaf se till så lampor fungerar, det är ju personal inne på rummet var och varannan dag som borde se bristerna lika uppenbart som gästerna. Jo en sak till. Hotellbrevlådan var full av tidningar när jag lämnade imorse vid 0915. Vet inte vem som ska läsa dem.