Vilket sunkigt hotell. Vi måste ha fått det sämsta rummet. Smutsig heltäckningsmatta, fula tapeter, flagnad färg på lister, obekväma sängar. Det var varmt på rummet men när vi öppnade fönstret mot en ful liten innegård med ogräs bodde där en fågel som skrek. Men det värsta var varmvattnet- som inte fanns. En gång kunde vi duscha under våra fyra dagar! Det går att tvätta håret i kallt vatten men det är inte behagligt. Personalen var gulliga och gjorde väl så gott de kunde. Måste vara fruktansvärt att jobba där när alla klagade på vattnet. Frukosten var väl ok. Inte nån variation precis men man kunde beställa varm mat. Kaffet var som vatten. Det enda som var bra för oss som färdades med tåg var att hotellet låg mittemot stationen.
Vilket sunkigt hotell. Vi måste ha fått det sämsta rummet. Smutsig heltäckningsmatta, fula tapeter, flagnad färg på lister, obekväma sängar. Det var varmt på rummet men när vi öppnade fönstret mot en ful liten innegård med ogräs bodde där en fågel som skrek. Men det värsta var varmvattnet- som inte fanns. En gång kunde vi duscha under våra fyra dagar! Det går att tvätta håret i kallt vatten men det är inte behagligt. Personalen var gulliga och gjorde väl så gott de kunde. Måste vara fruktansvärt att jobba där när alla klagade på vattnet. Frukosten var väl ok. Inte nån variation precis men man kunde beställa varm mat. Kaffet var som vatten. Det enda som var bra för oss som färdades med tåg var att hotellet låg mittemot stationen.