Har bodd på dette hotellet mange ganger tidligere og vært fornøyd, men dette blir siste gang. Hotellet og servicen har forfalt totalt. Det er slitt og skittent og holder ikke standard på noen ting. På rommet var det kun en stikkontakt som kunne brukes. Renholdet var ikke tilstedeværende. Vi bodde 8 netter på hotellet og rommet ble ikke vasket en eneste gang. Det ble ikke skiftet på sengen eller levert nye håndklær og toalettpapir. Søppla måtte vi ta ut selv. Måtte i resepsjonen for å be om dopapir og rene håndklær. Søvn ble det og lite av, renholderne gikk i gangene å ropte til hverandre konstant og i timesvis fra tidlig på morgen, noe som vekte oss daglig. Hva de gjorde der kan man jo lure på, for de vasket hvertfall ikke rommene.
Har bodd på dette hotellet mange ganger tidligere og vært fornøyd, men dette blir siste gang. Hotellet og servicen har forfalt totalt. Det er slitt og skittent og holder ikke standard på noen ting. På rommet var det kun en stikkontakt som kunne brukes. Renholdet var ikke tilstedeværende. Vi bodde 8 netter på hotellet og rommet ble ikke vasket en eneste gang. Det ble ikke skiftet på sengen eller levert nye håndklær og toalettpapir. Søppla måtte vi ta ut selv. Måtte i resepsjonen for å be om dopapir og rene håndklær. Søvn ble det og lite av, renholderne gikk i gangene å ropte til hverandre konstant og i timesvis fra tidlig på morgen, noe som vekte oss daglig. Hva de gjorde der kan man jo lure på, for de vasket hvertfall ikke rommene.