Tilbage til søgning

Naiades Marina Hotel




Naiades Marina Hotel - Image 1
Naiades Marina Hotel - Værelse
Naiades Marina Hotel - Værelse
Naiades Marina Hotel - Udsigt fra værelset
Naiades Marina Hotel - Reception

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Forkæl dig selv med et besøg i stedets spa, der tilbyder massage, kropsbehandlinger og ansigtsbehandlinger. Hvis du leder efter rekreative muligheder, vil du kunne finde en sauna, en sæsonbestemt udendørs pool og udlejningscykler. Andre fac...
Vis flere
  • Swimmingpool

  • Sauna

  • Ikkerygerværelser

  • Rengøring

  • Beværtningsfaciliteter

  • Sikkerhedsboks

Vis alle

Lokation

Anapafseos 7, Agios Nikolaos By, Agios Nikolaos (Kreta), Grækenland

Ámmos (0.1 mil)

Voulismeni-søen (0.4 mil)

Folkemuseum (0.4 mil)

Kitroplateía (0.5 mil)

Agios Nikolaos Havn (0.6 mil)

Europa's Bortførelse (0.6 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8

Rengøring

9

Service

9

10

Anne Lise

IAN-logo

7. aug. 2022

·

Overnattede 1 nat

Koselig og imøtekommende betjening. Lyse og nyopp-pussa rom
Koselig og imøtekommende betjening. Lyse og nyopp-pussa rom

8

Astrid

IAN-logo

22. apr. 2026

·

Overnattede 3 nætter

Leide rom da det hadde boblebad- dette virket ikke! Mye styr med elektrisitet- denne datt ut jevnlig. Personalet var hyggelige og behjelpelige.
Leide rom da det hadde boblebad- dette virket ikke! Mye styr med elektrisitet- denne datt ut jevnlig. Personalet var hyggelige og behjelpelige.

4

Jean pierre

IAN-logo

9. apr. 2026

·

Overnattede 4 nætter

Hôtel fantôme…pas d’acceuil!sur le comptoir une clé la nôtre et c’est parti pour 4 jours. Un contact quotidien avec la femme de ménage qui met en ordre l’établissement pour sa future ouverture estivale un point c’est tout. Buffet petit déjeuner inexistant à la place un sac avec notre nom et des « victuailles » 2 mini viennoiseries par personne tout de même à moitié décongelées,2 tranches de pain de mie avec « jambon! »et fromage(les sandwichs SNCF c’est du luxe à côté),sous cellophane une rectangle froid d’omelette genre gélatine…immonde. Ayant une chambre avec jacuzzi dans un état de saleté repoussant nous avons demandé qu’il soit préparé…à notre retour il était mis en eau mais mulets moucherons,résidu de sable en suspension ,nous l’avons à titre de curiosité mis en route…mécanisme poussif provoquant de vagues remous.Ne voulant pas prendre de risques pour notre santé nous avons évité un bain. La piscine était au 1/3 pleine d’eau verte…pourtant à un autre touriste,mécontent,dans les commentaires il lui avait été précisé que cette dernière ouvrait le 1 er avril d’évidence c’était un poisson. Pour finir nous avons bien eu un contact avec un représentant de l’hôtel qui nous attendait pour notre sortie pour nous réclamer 20€ de taxes…je vous laisse deviner s’il les a obtenus😡😉
Hôtel fantôme…pas d’acceuil!sur le comptoir une clé la nôtre et c’est parti pour 4 jours. Un contact quotidien avec la femme de ménage qui met en ordre l’établissement pour sa future ouverture estivale un point c’est tout. Buffet petit déjeuner inexistant à la place un sac avec notre nom et des « victuailles » 2 mini viennoiseries par personne tout de même à moitié décongelées,2 tranches de pain de mie avec « jambon! »et fromage(les sandwichs SNCF c’est du luxe à côté),sous cellophane une rectangle froid d’omelette genre gélatine…immonde. Ayant une chambre avec jacuzzi dans un état de saleté repoussant nous avons demandé qu’il soit préparé…à notre retour il était mis en eau mais mulets moucherons,résidu de sable en suspension ,nous l’avons à titre de curiosité mis en route…mécanisme poussif provoquant de vagues remous.Ne voulant pas prendre de risques pour notre santé nous avons évité un bain. La piscine était au 1/3 pleine d’eau verte…pourtant à un autre touriste,mécontent,dans les commentaires il lui avait été précisé que cette dernière ouvrait le 1 er avril d’évidence c’était un poisson. Pour finir nous avons bien eu un contact avec un représentant de l’hôtel qui nous attendait pour notre sortie pour nous réclamer 20€ de taxes…je vous laisse deviner s’il les a obtenus😡😉

8

Günter

EXP-logo

27. okt. 2025

·

Overnattede 9 nætter

Parkplätze sind keine vorhanden, hier muss man etwas suchen. Um das Hotel herum gibt es sehr gute Restaurants und sonstige Einkaufsmöglichkeiten.
Parkplätze sind keine vorhanden, hier muss man etwas suchen. Um das Hotel herum gibt es sehr gute Restaurants und sonstige Einkaufsmöglichkeiten.

8

Marte

EXP-logo

19. okt. 2025

·

Overnattede 3 nætter

Sauberes Zimmer, Nachts bis morgens 3 Uhr sehr laut,
Sauberes Zimmer, Nachts bis morgens 3 Uhr sehr laut,

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 23:30

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio