Jeg elsker seriøst guldsmeden, og havde glædet mig til at skulle genbesøge hotellet efter første besøg i februar 2025, hvor alt var til TOP KARARAKTER, men jeg synes desværre at kvaliteten er faldet. Vedligehold især. Hotellet føltes mere slidt end sidste gang. Morgenkåberne var forvaskede, rengøringen i fællesområderne haltede, skraldespandene var overfyldt, hundebaren virkede lige gyldig, den havde mistet sin charme, væggene var slidte - der manglede at blive genopfrisket med maling flere steder, og desværre var Trust Baren nedgraderet gevaldigt. Synes ellers virkelig det havde sin charme i 2025. Synes der var rodet ved poolen, vandstationerne blev ikke fyldt op, der lå kopper og tæpper smidt alle steder på jorden. Det var som om der var nogen der havde mistet sansen for detaljen. Jeg havde i øvrigt booket twin bed med himmelseng, men fik desværre bare en almindelig seng. Det tog noget af hyggen i rummet. Små ting, men det hele render jo op til et helhedsindtryk, der ikke lever op til det jeg havde håbet. Personalet er hvad der vinder stjerner i denne omgang. De er fantastisk! Aldrig har jeg oplevet et hotel med mere imødekommende og serviceminded personale. I love it <3
Jeg elsker seriøst guldsmeden, og havde glædet mig til at skulle genbesøge hotellet efter første besøg i februar 2025, hvor alt var til TOP KARARAKTER, men jeg synes desværre at kvaliteten er faldet. Vedligehold især. Hotellet føltes mere slidt end sidste gang. Morgenkåberne var forvaskede, rengøringen i fællesområderne haltede, skraldespandene var overfyldt, hundebaren virkede lige gyldig, den havde mistet sin charme, væggene var slidte - der manglede at blive genopfrisket med maling flere steder, og desværre var Trust Baren nedgraderet gevaldigt. Synes ellers virkelig det havde sin charme i 2025. Synes der var rodet ved poolen, vandstationerne blev ikke fyldt op, der lå kopper og tæpper smidt alle steder på jorden. Det var som om der var nogen der havde mistet sansen for detaljen. Jeg havde i øvrigt booket twin bed med himmelseng, men fik desværre bare en almindelig seng. Det tog noget af hyggen i rummet. Små ting, men det hele render jo op til et helhedsindtryk, der ikke lever op til det jeg havde håbet. Personalet er hvad der vinder stjerner i denne omgang. De er fantastisk! Aldrig har jeg oplevet et hotel med mere imødekommende og serviceminded personale. I love it <3