Tilbage til søgning

RS Noatun




RS Noatun - Image 1
RS Noatun - Image 2
RS Noatun - Image 3
RS Noatun - Image 4
RS Noatun - Image 5

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Overnatningsstedet har en restaurant, en bar/lounge og en snackbar/deli. Foruden gratis morgenmadsbuffet tilbydes gæster gratis Wi-Fi på fællesarealer og gratis selvstændig parkering. Andre faciliteter inkluderer en kaffebar/café, kaffe/te ...
Vis flere
  • Parkering

  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Forretningscenter

  • Beværtningsfaciliteter

  • Have

Vis alle

Lokation

36 Langgrunnveien, Horten, Norge

Gæsteanmeldelser

10

Sigrid

IAN-logo

15. feb. 2026

·

Overnattede 1 nat

Dejlig morgenmad. Sjovt sted, hvor man kan få et indblik i norsk søredningstjeneste. Der var lidt koldt på værelset, men det blev hurtigt varmt, da vi fik sat varme på.
Dejlig morgenmad. Sjovt sted, hvor man kan få et indblik i norsk søredningstjeneste. Der var lidt koldt på værelset, men det blev hurtigt varmt, da vi fik sat varme på.

4

Karin

IAN-logo

28. jul. 2025

·

Overnattede 2 nætter

FORKERT oplysninger = halvdelen af alle værelserne (1 sal) har ikke terrasse. Der en gangbro hvor alle gæster går forbi og kan kigge ind i værelserne. Aircon virker ikke - om natten var det 28,6 grader inde og 23 grader ude. Der er Intet køleskab. P-pladser et stykke fra værelserne.
FORKERT oplysninger = halvdelen af alle værelserne (1 sal) har ikke terrasse. Der en gangbro hvor alle gæster går forbi og kan kigge ind i værelserne. Aircon virker ikke - om natten var det 28,6 grader inde og 23 grader ude. Der er Intet køleskab. P-pladser et stykke fra værelserne.

10

Preben

IAN-logo

1. jun. 2025

·

Overnattede 1 nat

Det var et rigtig fint ophold, gode værelser, rene og behagelige - stedet er ubetinget noget af det bedste jeg har prøvet - det er ikke stedets skyld, men ankommer man sent er der ikke mulighed for at spise - dog var personalet meget hjælpsom og fik samlet noget pålæg og knækkebr-d til os, skønt
Det var et rigtig fint ophold, gode værelser, rene og behagelige - stedet er ubetinget noget af det bedste jeg har prøvet - det er ikke stedets skyld, men ankommer man sent er der ikke mulighed for at spise - dog var personalet meget hjælpsom og fik samlet noget pålæg og knækkebr-d til os, skønt

10

Allan Lindberg

IAN-logo

22. maj 2025

·

Overnattede 1 nat

Super fint!
Super fint!

8

Michael

IAN-logo

16. maj 2025

·

Overnattede 1 nat

Det var et meget fint sted, meget tæt på vand. Fin resturant samt god morgenmad
Det var et meget fint sted, meget tæt på vand. Fin resturant samt god morgenmad

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 00:00

Før 00:00


Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio