Utrolig rar og servicemindet personale. Der var gratis parkering i nærheden hvilket var et kæmpe plus. Hotellet ligger desuden i et attraktiv område med hyggelige caféer, restauranter og handelsmuligheder Det var meget fint til prisen især så tæt på centrum af Amsterdam. Selve værelset var primitivt. Der var ingen bord eller stole, fjernbetjening, der iøvrigt var forældet, til fjernsynet var fuldstændig ødelagt og uden batteri, den ene lampe virkede ikke, der var ingen håndsæbe og hylden på badeværelset var så skæv at alt faldt ned. Det gik lidt stærkt med booking så havde ikke bemærket at vores værelse var unden vindue. Det bliver meget indelukket med 4 mennesker i samme rum, især når en har været i bad. Udluftningen var dog virkelig effektiv og der var aircondition i værelset. Selve sengene og sengetøjet var dejlige bløde. Håndklæderne var helt hvide og rene. Alt i alt en udemærket oplevelse til prisen. Jeg kunne godt finde på at booke igen, dog et værelse med vindue 😆
Utrolig rar og servicemindet personale. Der var gratis parkering i nærheden hvilket var et kæmpe plus. Hotellet ligger desuden i et attraktiv område med hyggelige caféer, restauranter og handelsmuligheder Det var meget fint til prisen især så tæt på centrum af Amsterdam. Selve værelset var primitivt. Der var ingen bord eller stole, fjernbetjening, der iøvrigt var forældet, til fjernsynet var fuldstændig ødelagt og uden batteri, den ene lampe virkede ikke, der var ingen håndsæbe og hylden på badeværelset var så skæv at alt faldt ned. Det gik lidt stærkt med booking så havde ikke bemærket at vores værelse var unden vindue. Det bliver meget indelukket med 4 mennesker i samme rum, især når en har været i bad. Udluftningen var dog virkelig effektiv og der var aircondition i værelset. Selve sengene og sengetøjet var dejlige bløde. Håndklæderne var helt hvide og rene. Alt i alt en udemærket oplevelse til prisen. Jeg kunne godt finde på at booke igen, dog et værelse med vindue 😆