Hotellet hadde innsjekking på maskin v siden av bar, det gikk ikke da vi kom men veldig hyggelig og hjelpsomt ansatt fra baren som hjalp oss, ordnet nøkkelkort og fulgte oss til rommet. Var utydelih at baren hadde hotell resepsjon i slike situasjoner og hørte sammen m hotellet. Stilige store rom med litt uvanlig layout i historisk bygg. Belysning på dagtid kunne vært bedre. Store flotte gardiner på kjempehøy vegg (tidligere postkontor), litt skuffet da det likevel kom inn glipe med lys om morgenen. Vask inni rommet. Separat toalett og dusj. Stor og behagelig seng og veldig godt med lagringsplass m ulike skap i stort rom. Liker man mørke farger er det veldig stilfullt innredet. Veldig dyr frokost uten rabatt for barn men vi kjøpte sen frokost i puben /restauranten og det lønte seg selv om fortsatt dyrt. God mat. Veldig koselig torg å sitte ute og se på og superkoselijæg område generelt der hotellet lå.
Hotellet hadde innsjekking på maskin v siden av bar, det gikk ikke da vi kom men veldig hyggelig og hjelpsomt ansatt fra baren som hjalp oss, ordnet nøkkelkort og fulgte oss til rommet. Var utydelih at baren hadde hotell resepsjon i slike situasjoner og hørte sammen m hotellet. Stilige store rom med litt uvanlig layout i historisk bygg. Belysning på dagtid kunne vært bedre. Store flotte gardiner på kjempehøy vegg (tidligere postkontor), litt skuffet da det likevel kom inn glipe med lys om morgenen. Vask inni rommet. Separat toalett og dusj. Stor og behagelig seng og veldig godt med lagringsplass m ulike skap i stort rom. Liker man mørke farger er det veldig stilfullt innredet. Veldig dyr frokost uten rabatt for barn men vi kjøpte sen frokost i puben /restauranten og det lønte seg selv om fortsatt dyrt. God mat. Veldig koselig torg å sitte ute og se på og superkoselijæg område generelt der hotellet lå.