Fick ett tyst rum. Sov gott, bekväm säng. Utmärkt läge, dock lite svårt att hitta till och opraktiskt att ta sig till receptionen. Lite dåligt med renligheten dock. Ena kaffekoppen inte ren, lite fläckigt och mögel i kylskåpet, sand när man lyfte på sittdynan till fotöljen och toalettsittsen ytterkant var inte ren. Såg bara kaffekoppen och kylskåpet första natten så hotellet fick inte chansen att åtgärda detta. Frågade om möjlighet att få utceckning en timma senare men det var omöjligt. Allt liter märkligt då man marknadsför sig med att sätta renlighet och hygien högst.
Fick ett tyst rum. Sov gott, bekväm säng. Utmärkt läge, dock lite svårt att hitta till och opraktiskt att ta sig till receptionen. Lite dåligt med renligheten dock. Ena kaffekoppen inte ren, lite fläckigt och mögel i kylskåpet, sand när man lyfte på sittdynan till fotöljen och toalettsittsen ytterkant var inte ren. Såg bara kaffekoppen och kylskåpet första natten så hotellet fick inte chansen att åtgärda detta. Frågade om möjlighet att få utceckning en timma senare men det var omöjligt. Allt liter märkligt då man marknadsför sig med att sätta renlighet och hygien högst.