Gå tillbaka till sökningen

a&o Copenhagen Sydhavn




a&o Copenhagen Sydhavn - Image 1
a&o Copenhagen Sydhavn - Rum
a&o Copenhagen Sydhavn - Rum
a&o Copenhagen Sydhavn - Reception
a&o Copenhagen Sydhavn - Badrum

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Passa på att dra nytta av bland annat gratis wi-fi, en tv i allmänt utrymme och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer. Detta vandrarhem har även varuautomat och cykelförvaring.
Visa mer
  • Parkering

  • Rökfria rum

  • Värdeförvaring

  • Bankomat

  • Karaoke

  • Levande musikunderhållning

Visa alla

Läge

Sydhavns Plads 4, sydhavn, Köpenhamn, Köpenhamns kommun, Danmark

Vega (1.1 miles)

Carlsberg Besøgscenter (1.3 miles)

Frederiksborgs slott (1.7 miles)

Köpenhamns zoo (1.7 miles)

Frederiksberg Have (1.7 miles)

Øksnehallen (1.8 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

7.4

Renlighet

7.4

Service

7.4

2

Klara

IAN-logo

22 feb. 2026

·

Stannade 1 natt

Frukost Mackan man kunde ta med sig var mögliga
Frukost Mackan man kunde ta med sig var mögliga

6

Marina

IAN-logo

21 juli 2025

·

Stannade 1 natt

Familj om 4 på genomresa. Vi boka som hastigast. Överlag bra inget att klaga på mer än att de va så oerhört varmt just när vi va där så vi fick ha fönstren öppna då de saknas ac. Vårt rum vette ut mot gården som är där ingången är och de va lastbilar som kom i strid ström hela natten, gick inte att sova tyvärr. Men generellt bra vandrarhem, de kan behöva uppdatera de allmänna utrymmena. Men bra frukost, bra service och bra överlag.
Familj om 4 på genomresa. Vi boka som hastigast. Överlag bra inget att klaga på mer än att de va så oerhört varmt just när vi va där så vi fick ha fönstren öppna då de saknas ac. Vårt rum vette ut mot gården som är där ingången är och de va lastbilar som kom i strid ström hela natten, gick inte att sova tyvärr. Men generellt bra vandrarhem, de kan behöva uppdatera de allmänna utrymmena. Men bra frukost, bra service och bra överlag.

6

Emil

IAN-logo

12 juli 2025

·

Stannade 2 nätter

Ok rum. Man får vad man betalar för.
Ok rum. Man får vad man betalar för.

6

Henrik

IAN-logo

10 juli 2025

·

Stannade 2 nätter

Var en sovplats typ.väldigt enkelt .. unken doft, pga dålig ventilation. Mötes av Silverfiskar i både sovrum och toalett.
Var en sovplats typ.väldigt enkelt .. unken doft, pga dålig ventilation. Mötes av Silverfiskar i både sovrum och toalett.

8

Johan

IAN-logo

27 juni 2025

·

Stannade 1 natt

Trevlig personal, bra standard på rummen. Vi var på genomresa och behövde någonstans att övernatta, detta var perfekt för det.
Trevlig personal, bra standard på rummen. Vi var på genomresa och behövde någonstans att övernatta, detta var perfekt för det.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 16:00

Innan 10:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio