Gå tillbaka till sökningen

Best Western Hotel Spinnerei Linz




Best Western Hotel Spinnerei Linz - Image 1
Best Western Hotel Spinnerei Linz - Rum
Best Western Hotel Spinnerei Linz - Rum
Best Western Hotel Spinnerei Linz - Badrum
Best Western Hotel Spinnerei Linz - Lobby

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Njut av utsikten från deras terrassen och dra nytta av deras gratis wi-fi och bankettsal.
Visa mer
  • Gratis Wi-Fi

  • Kasino

  • Värdeförvaring

  • Banquet Hall

  • Breakfast Available (surcharge)

  • Parking (Covered)

Visa alla

Läge

Wiener Strasse 485, Ebelsberg, Linz, Övre Österrike, Österrike

Voestalpine Stahlwelt (2.9 miles)

Musiktheater (4.2 miles)

Kloster Sankt Florian (4.5 miles)

Casino Linz (4.5 miles)

Oberösterreichisches Feuerwehrmuseum (4.7 miles)

Landesgalerie Linz (4.7 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

8.2

Renlighet

9.2

Service

8.6

8

Jusuf

IAN-logo

6 juli 2025

·

Stannade 1 natt

Bra, fräscha rum med välkomst vatten, incheckning snabbt med förberedda papper att fylla och signera, frukosten var jättegod , men…. Först efter att jag betalat fick jag information om att receptionen stänger (incheckning SENAST) 23:00!!!! Skrek scenariot hörde vi på morgonen att familj från Norge anlände och det var strul deras rum så de fick sova i bilen på parkeringen (som kostar 15€). Spara incheckning kvitto eftersom det kostar 60€ utan. Jag fick hjälp av hotell personal, och för det för de beröm!!! Jag betalade för frukost som syntes INTE på kvittot, och vi var INTE på frukost listan. Hade tur att personalen pratade samma språk som vi (Balkan rules) och förstod våran situation och vi fick komma in i restaurangen (som är separat företag från hotellet). Summering: Bra hotell med bra service och bra frukost MEN planera din resa!
Bra, fräscha rum med välkomst vatten, incheckning snabbt med förberedda papper att fylla och signera, frukosten var jättegod , men…. Först efter att jag betalat fick jag information om att receptionen stänger (incheckning SENAST) 23:00!!!! Skrek scenariot hörde vi på morgonen att familj från Norge anlände och det var strul deras rum så de fick sova i bilen på parkeringen (som kostar 15€). Spara incheckning kvitto eftersom det kostar 60€ utan. Jag fick hjälp av hotell personal, och för det för de beröm!!! Jag betalade för frukost som syntes INTE på kvittot, och vi var INTE på frukost listan. Hade tur att personalen pratade samma språk som vi (Balkan rules) och förstod våran situation och vi fick komma in i restaurangen (som är separat företag från hotellet). Summering: Bra hotell med bra service och bra frukost MEN planera din resa!

6

Matthias

IAN-logo

13 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Das Hotel ist ein typisches Business Hotel mit hervorragenden Restaurant. Leider waren die Vorhänge im Zimmer ekelhaft: voll undefinierbaren Flecken.
Das Hotel ist ein typisches Business Hotel mit hervorragenden Restaurant. Leider waren die Vorhänge im Zimmer ekelhaft: voll undefinierbaren Flecken.

2

Penelope

IAN-logo

7 apr. 2026

·

Stannade 3 nätter

There were ants inside the main entrance. The room decorations were dusty. The brown curtains were oily from handprints. The sockets and plugs were dirty. The door lock was messy as if someone had intentionally spread something on the handle. The guests in the opposite room seemed like they live there, and had absolutely no consideration for anyone else. They walked up and down the corridor talking on their phones. They loudly quarrelled with each other. They blow dried their hair at 2am. It was not worthy of a first or second class hotel.
There were ants inside the main entrance. The room decorations were dusty. The brown curtains were oily from handprints. The sockets and plugs were dirty. The door lock was messy as if someone had intentionally spread something on the handle. The guests in the opposite room seemed like they live there, and had absolutely no consideration for anyone else. They walked up and down the corridor talking on their phones. They loudly quarrelled with each other. They blow dried their hair at 2am. It was not worthy of a first or second class hotel.

8

Udo

IAN-logo

7 mars 2026

·

Stannade 1 natt

Hatte wenig Platz den Koffer abzustellen, Frühstück war perfekt, da kann man über das Kofferplatzproblem drüber weg sehen.
Hatte wenig Platz den Koffer abzustellen, Frühstück war perfekt, da kann man über das Kofferplatzproblem drüber weg sehen.

4

Luca

IAN-logo

22 jan. 2026

·

Stannade 1 natt

Zimmer sind sehr klein. Leider keine richtige Sitzmöglichkeit im Hotel. Nur eine Lounge für Member. Empfangsdame war sehr unfreundlich!! Wir sind 30 min bevor die Rezeption schließt angereist und wurden derart unfreundlich von der Dame behandelt. Wir musste erstmal 15 Minuten vor verschlossener Türe bei Minusgraden warten...
Zimmer sind sehr klein. Leider keine richtige Sitzmöglichkeit im Hotel. Nur eine Lounge für Member. Empfangsdame war sehr unfreundlich!! Wir sind 30 min bevor die Rezeption schließt angereist und wurden derart unfreundlich von der Dame behandelt. Wir musste erstmal 15 Minuten vor verschlossener Türe bei Minusgraden warten...

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 23:00

Innan 11:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio