Vi är en familj som består av 5 persone, 2 barn på 2 respektive 10 år samt en 18 åring. Då vi landade sen på kvällen i Antalya valde vi att övernatta här innan vi åker vidare till Alanya. Rummens storlek var helt ok med två sovrum och kök. Problemet med sovrummet var att det inte var anpassad för att sova i. Kanske för att vila lite och få egen tid. Detta eftersom det fanns takfönster som var rakt ovanför sängarna utan persienner eller mörkläggningsgardiner som gör rummet mörk och lämplig för sömn. Kl 5 på morgonen får du soloen rakt i ansiktet och du kan inte undvika det hur än du virider dig i sängen. Så sömn får du hoppa över i dessa två sovrum på takvåningen. Rummen var inte så rena och döda kackerlackor var det inte brist på under sängarna som lockade vår nästan 3 åriga dotter. Gällande servicen kan jag börja med att taxin som vi beställde från hotellets reseption innan vårt resa kom aldrig. Vi landade ca 21:10 och var ute från flygplatsen kl 22:00 och letade efter taxin som ej var där. Med små trötta barn kan man bara tänka sig situationen. Till sist lyckades reseptipnen hitta ny chaufför som kom kl 23:30. Fick alltså vänta 1,5 timmar där. Framme vid reseptionen vid incheckningen frågade vi efter en affär för att köpa vatten men svaret blev tydligt att det fanns vatten på rummet och det är gratis och ingår i priset. Va bra tänkte vi men efter utcheckningen fick vi notan på att varje flaska kostade minst 50 lira. Vatten kostade 5 lira max utanför hotellet.
Vi är en familj som består av 5 persone, 2 barn på 2 respektive 10 år samt en 18 åring. Då vi landade sen på kvällen i Antalya valde vi att övernatta här innan vi åker vidare till Alanya. Rummens storlek var helt ok med två sovrum och kök. Problemet med sovrummet var att det inte var anpassad för att sova i. Kanske för att vila lite och få egen tid. Detta eftersom det fanns takfönster som var rakt ovanför sängarna utan persienner eller mörkläggningsgardiner som gör rummet mörk och lämplig för sömn. Kl 5 på morgonen får du soloen rakt i ansiktet och du kan inte undvika det hur än du virider dig i sängen. Så sömn får du hoppa över i dessa två sovrum på takvåningen. Rummen var inte så rena och döda kackerlackor var det inte brist på under sängarna som lockade vår nästan 3 åriga dotter. Gällande servicen kan jag börja med att taxin som vi beställde från hotellets reseption innan vårt resa kom aldrig. Vi landade ca 21:10 och var ute från flygplatsen kl 22:00 och letade efter taxin som ej var där. Med små trötta barn kan man bara tänka sig situationen. Till sist lyckades reseptipnen hitta ny chaufför som kom kl 23:30. Fick alltså vänta 1,5 timmar där. Framme vid reseptionen vid incheckningen frågade vi efter en affär för att köpa vatten men svaret blev tydligt att det fanns vatten på rummet och det är gratis och ingår i priset. Va bra tänkte vi men efter utcheckningen fick vi notan på att varje flaska kostade minst 50 lira. Vatten kostade 5 lira max utanför hotellet.