Gå tillbaka till sökningen

Seehotel Urban




Seehotel Urban - Image 1
Seehotel Urban - Rum
Seehotel Urban - Rum
Seehotel Urban - Utsikt från rummet
Seehotel Urban - Badrum

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Skäm bort dig med ett besök på deras spa, som erbjuder bland annat massage. Här erbjuds utomhuspool, inomhuspool och bastu. Detta hotell har även gratis wi-fi, skidförvaring och en tv i allmänt utrymme.
Visa mer
  • Parkering

  • Pool

  • Tennisbanor

  • Business center

  • Tur- och utflyktsdisk

  • Valutaväxling

Visa alla

Läge

Sankt-Urban-Weg 16, Tschoran, Bodensdorf, Kärnten, Österrike

Ossiacher Lake (0.1 miles)

Finsterbach vattenfall (2.2 miles)

Sommarrodelbana Ossiacher See (2.2 miles)

Kanzel linbana (3.1 miles)

Gerlitzen Alpe linbanor (3.2 miles)

Burg Landskron (5.4 miles)


Gästrecensioner

Vad gäster tycker

AI-genererad sammanfattning baserad på de senaste gästrecensionerna























6

Stefan

IAN-logo

21 juli 2025

·

Stannade 1 natt

Medelmåttigt hotell med en fin utsikt och bra läge. Behövs renovering på flera områden, ganska slitna rum och ostädad spa avdelning. Hela intrycket av Hotellet var väldigt spretigt med hemmagjorda lagningar, halvtrasiga strandparasoll, räcken på bryggan etc. Bra läge vid sjön som höjjer helheten men utan det inte mer än 2 stjärnor.
Medelmåttigt hotell med en fin utsikt och bra läge. Behövs renovering på flera områden, ganska slitna rum och ostädad spa avdelning. Hela intrycket av Hotellet var väldigt spretigt med hemmagjorda lagningar, halvtrasiga strandparasoll, räcken på bryggan etc. Bra läge vid sjön som höjjer helheten men utan det inte mer än 2 stjärnor.

10

Robin

EXP-logo

3 jan. 2026

·

Stannade 3 nätter

Sehr freundliches und nettes Personal.
Sehr freundliches und nettes Personal.

10

MARCEL

EXP-logo

21 sep. 2025

·

Stannade 1 natt

Wir waren absolut begeistert vom Hotel Urban. Die vielen negativen Bewertungen können wir überhaupt nicht nachvollziehen. Das Hotel liegt malerisch am Ossiacher See, mit direktem Zugang zum Wasser – ein wahres Paradies. Das Zimmer war modern und sehr gut ausgestattet, alles sauber und gepflegt. Das Personal war durchweg freundlich und hilfsbereit. Der Außenbereich mit einem tollen Poolbereich ist für alle Altersgruppen geeignet. Besonders schön ist, dass der Outdoor-Pool mit dem Indoor-Pool verbunden ist, sodass man bei gutem Wetter von drinnen nach draußen schwimmen kann. Bei schlechtem Wetter kann man den Innenbereich genießen. Die Sauna ist ebenfalls sehr schön und bietet einen perfekten Rückzugsort zum Entspannen nach einem aktiven Tag. Das Frühstück war wirklich hervorragend – eine riesige Auswahl an frischen und regionalen Produkten, es fehlte an nichts. Einziger Hinweis: Es gibt kein Abendessen im Hotel, aber in der Umgebung findet man viele gute Restaurants, die man leicht erreichen kann. Insgesamt war es ein wunderbarer Aufenthalt und wir können das Hotel nur weiterempfehlen. Wer sich von den alten Bewertungen abschrecken lässt, verpasst definitiv ein tolles Hotel!
Wir waren absolut begeistert vom Hotel Urban. Die vielen negativen Bewertungen können wir überhaupt nicht nachvollziehen. Das Hotel liegt malerisch am Ossiacher See, mit direktem Zugang zum Wasser – ein wahres Paradies. Das Zimmer war modern und sehr gut ausgestattet, alles sauber und gepflegt. Das Personal war durchweg freundlich und hilfsbereit. Der Außenbereich mit einem tollen Poolbereich ist für alle Altersgruppen geeignet. Besonders schön ist, dass der Outdoor-Pool mit dem Indoor-Pool verbunden ist, sodass man bei gutem Wetter von drinnen nach draußen schwimmen kann. Bei schlechtem Wetter kann man den Innenbereich genießen. Die Sauna ist ebenfalls sehr schön und bietet einen perfekten Rückzugsort zum Entspannen nach einem aktiven Tag. Das Frühstück war wirklich hervorragend – eine riesige Auswahl an frischen und regionalen Produkten, es fehlte an nichts. Einziger Hinweis: Es gibt kein Abendessen im Hotel, aber in der Umgebung findet man viele gute Restaurants, die man leicht erreichen kann. Insgesamt war es ein wunderbarer Aufenthalt und wir können das Hotel nur weiterempfehlen. Wer sich von den alten Bewertungen abschrecken lässt, verpasst definitiv ein tolles Hotel!

10

Steffi

EXP-logo

24 aug. 2025

·

Stannade 7 nätter

Sehr nettes Personal , gute Parkmöglichkeiten, zentral , Hundefreundlich, sehr gutes Frühstück…!!
Sehr nettes Personal , gute Parkmöglichkeiten, zentral , Hundefreundlich, sehr gutes Frühstück…!!

10

Christian

EXP-logo

15 juni 2025

·

Stannade 6 nätter

Super Service
Super Service

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 14:30 till 20:00

Innan 10:30


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio