Väldigt trevlig och vänlig personal. Vi hade speciellt bra kontakt med en i receptionspersonalen. Vi fick hjälp med utflykter och allt annat vi behövde. Han ordnade med uppgradering av rummet då vi hade fått room i Garden Wing där reparationer pågick till rum närmare pool och strand. Rummet fint med stor balkong, lite slitet men hotellet är ändå över 50 år gammalt. Städningen bra. Fina gröna poolområden och fin strand med solsängar. God frukost med kock som tillagade ägg enligt önskemål, frukt, yougurth, indonesiska rätter, våfflor mm. Vi saknade ingenting. Lugnt hotell, inget party på sena kvällar men mycket bra coverband som spelade vid stranden.
Väldigt trevlig och vänlig personal. Vi hade speciellt bra kontakt med en i receptionspersonalen. Vi fick hjälp med utflykter och allt annat vi behövde. Han ordnade med uppgradering av rummet då vi hade fått room i Garden Wing där reparationer pågick till rum närmare pool och strand. Rummet fint med stor balkong, lite slitet men hotellet är ändå över 50 år gammalt. Städningen bra. Fina gröna poolområden och fin strand med solsängar. God frukost med kock som tillagade ägg enligt önskemål, frukt, yougurth, indonesiska rätter, våfflor mm. Vi saknade ingenting. Lugnt hotell, inget party på sena kvällar men mycket bra coverband som spelade vid stranden.