+ * Mycket trevlig personal som gav bra service * Utsökt frukost * AC:n fungerade klanderfritt hela vistelsen * Bra med roomservice * Liten men trevlig pool * Fick en ”gratis” 1,5-liters vattenflaska med städningen * Nära till den enda sandstranden i området - * Väldigt liten TV (22 tum) som satt långt bort ifrån huvudändan av sängen. Det stod att den var tillverkad 2011, alltså 12 år sedan. Den var inte ens full HD, utan 720p (”HD ready”) och pixlig på nära håll. Uruselt * Toaletten behövde man spola många gånger ibland * Oregelbundna städtider. Ibland städade de runt kl 9. Ibland på eftermiddagen kl 14-15 * ”Utsikt mot staden” stod det i min bokning. Ett fallfärdigt ruckel var min närmaste utsikt, se bild * Duschen var gjord för att man skulle sitta, gick nästan inte att stå upp * Dåligt läge. Tog 20 minuter att gå in till stan i värmen. Restaurangerna i närheten var av låg kvalité
+ * Mycket trevlig personal som gav bra service * Utsökt frukost * AC:n fungerade klanderfritt hela vistelsen * Bra med roomservice * Liten men trevlig pool * Fick en ”gratis” 1,5-liters vattenflaska med städningen * Nära till den enda sandstranden i området - * Väldigt liten TV (22 tum) som satt långt bort ifrån huvudändan av sängen. Det stod att den var tillverkad 2011, alltså 12 år sedan. Den var inte ens full HD, utan 720p (”HD ready”) och pixlig på nära håll. Uruselt * Toaletten behövde man spola många gånger ibland * Oregelbundna städtider. Ibland städade de runt kl 9. Ibland på eftermiddagen kl 14-15 * ”Utsikt mot staden” stod det i min bokning. Ett fallfärdigt ruckel var min närmaste utsikt, se bild * Duschen var gjord för att man skulle sitta, gick nästan inte att stå upp * Dåligt läge. Tog 20 minuter att gå in till stan i värmen. Restaurangerna i närheten var av låg kvalité