Var på genomresa mot Italien och stannade en natt i Frankfurt. Hotellet hade ett bra läge, men det låg precis vid vägkanten så det var lite osmidigt att stanna till vid hotellet med bil då det inte fanns gästparkeringar utanför. Men det fanns tillfälliga platser för avlastning. Men själva parkering (som var en rekommendation och inte hanterades av hotellet) fick man åka en bit bort som tog 10 min att gå till och från. Fina och stora rum med AC, fräscha badrum och rent och städat. De hade gratis spjälsäng, mycket plats för att ställa den och det var relativt tyst i rummet trots att det låg precis bredvid en lagom trafikerad väg. Frukost var ok, ganska liten men hade vad man förväntade sig. Men det var fräscht och smakade bra. Vår AC hade ett gnisslande ljud som inte gick att bli av med så det lät under natten, men det var inget som störde oss eller vår dotter speciellt mycket.
Var på genomresa mot Italien och stannade en natt i Frankfurt. Hotellet hade ett bra läge, men det låg precis vid vägkanten så det var lite osmidigt att stanna till vid hotellet med bil då det inte fanns gästparkeringar utanför. Men det fanns tillfälliga platser för avlastning. Men själva parkering (som var en rekommendation och inte hanterades av hotellet) fick man åka en bit bort som tog 10 min att gå till och från. Fina och stora rum med AC, fräscha badrum och rent och städat. De hade gratis spjälsäng, mycket plats för att ställa den och det var relativt tyst i rummet trots att det låg precis bredvid en lagom trafikerad väg. Frukost var ok, ganska liten men hade vad man förväntade sig. Men det var fräscht och smakade bra. Vår AC hade ett gnisslande ljud som inte gick att bli av med så det lät under natten, men det var inget som störde oss eller vår dotter speciellt mycket.