Warnemünde er et lidt overset sted, idet man oftest befinder sig i området omkring Rostock, fordi man enten sejler til eller fra havnen der. Men byen er en fin destination i sig selv og Hotel Neptun det største og mest velbesøgte hotel ved den vandkant. Værelset var veludstyret, med alt hvad man forventer af et hotel i den klasse, samt balkon med udsigt over den dejlige strand. Morgenmaden er god og rigelig og de to ud af tre restauranter, som vi spiste i, var udmærkede. Hvis man absolut skal være kritisk, vil jeg påpege, at spa-området er lidt uddateret omkring poolen. -Den indbyder ikke til at hænge ud i.
Warnemünde er et lidt overset sted, idet man oftest befinder sig i området omkring Rostock, fordi man enten sejler til eller fra havnen der. Men byen er en fin destination i sig selv og Hotel Neptun det største og mest velbesøgte hotel ved den vandkant. Værelset var veludstyret, med alt hvad man forventer af et hotel i den klasse, samt balkon med udsigt over den dejlige strand. Morgenmaden er god og rigelig og de to ud af tre restauranter, som vi spiste i, var udmærkede. Hvis man absolut skal være kritisk, vil jeg påpege, at spa-området er lidt uddateret omkring poolen. -Den indbyder ikke til at hænge ud i.