Tilbage til søgning

City Hotel Ost am Kö




City Hotel Ost am Kö - Image 1
City Hotel Ost am Kö - Image 2
City Hotel Ost am Kö - Image 3
City Hotel Ost am Kö - Image 4
City Hotel Ost am Kö - Image 5

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Comfortable hotel in Augsburg with sauna, family rooms, and a complimentary buffet breakfast served daily.
Vis flere
  • Parkering

  • Ikkerygerværelser

  • Roomservice

  • Renseri

  • Beværtningsfaciliteter

  • Sikkerhedsboks

Vis alle

Lokation

Fuggerstrasse 4-6, Innenstadt - Sankt Ulrich-Dom, Augsburg, Bayern, Tyskland

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.7

Rengøring

8.7

Værelser

8.6

Service

9

Lokation

8.8

Spisning

8.7

10

Ole

IAN-logo

2. nov. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Dejligt rummeligt værelse, meget venligt personale, virkelig god morgenmad, god beliggenhed. Dejlig by
Dejligt rummeligt værelse, meget venligt personale, virkelig god morgenmad, god beliggenhed. Dejlig by

10

Helle

IAN-logo

3. mar. 2025

·

Overnattede 1 nat

Super hotel, god beliggenhed midt i byen. Værelset var rent, pænt og stort. Personalet var venlig og imødekommende. Meget lækker morgenmad med personale der spørger hvilken kaffe man ønsker. P hus 40 m. væk. Koster 13,50 euro pr. nat. Bestilles i receptionen. Kan varmt anbefale dette hotel. Kommer gerne igen
Super hotel, god beliggenhed midt i byen. Værelset var rent, pænt og stort. Personalet var venlig og imødekommende. Meget lækker morgenmad med personale der spørger hvilken kaffe man ønsker. P hus 40 m. væk. Koster 13,50 euro pr. nat. Bestilles i receptionen. Kan varmt anbefale dette hotel. Kommer gerne igen

8

Irene

IAN-logo

8. sep. 2024

·

Overnattede 3 nætter

Veldig sentralt hotell med hyggelig betjening. Familiehotell med litt eldre stil. Det var trapper opp til våre rom. Dusjen er nedsenket i gulvet. Det var tomt for såpe da vi skulle dusje, men denne ble fylt opp på forespørsel. Gangavstand til jernbanestasjonen og det meste i sentrum. God frokost som var inkludert i oppholdet. Kunne bodd her igjen.
Veldig sentralt hotell med hyggelig betjening. Familiehotell med litt eldre stil. Det var trapper opp til våre rom. Dusjen er nedsenket i gulvet. Det var tomt for såpe da vi skulle dusje, men denne ble fylt opp på forespørsel. Gangavstand til jernbanestasjonen og det meste i sentrum. God frokost som var inkludert i oppholdet. Kunne bodd her igjen.

8

Johannes

IAN-logo

19. maj 2022

·

Overnattede 2 nætter

Flott opphold, hotellet ligger sentralt til og det er kort vei til de fleste severdigheter.
Flott opphold, hotellet ligger sentralt til og det er kort vei til de fleste severdigheter.

8

Ender

IAN-logo

7. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Ich habe in diesem Hotel während einer Geschäftsreise übernachtet. Die Lage war gut und es war sauber.
Ich habe in diesem Hotel während einer Geschäftsreise übernachtet. Die Lage war gut und es war sauber.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 06:00

Før 11:00


Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio