När vi anlände sent på kvällen så visade det sig att det inte fanns tillräckligt med sängar och lakan på rummet. Det förväntar man sig inte ska hända på ett så dyrt hotell. Hotellsängarna är hårda och ljudet från den stora vägen är högt och det är inte så mysigt att sitta på balkongen. Men man vänjer sig vid ljudet från bilarna och sängarna det stör inte nattsömnen nämnvärt. Rummet hade inget vanligt badrum så handfatet var placerat i hallen med dusch och toalett på varsin sida. Duschdörren var felmomonterad och gick inte att stänga. Vi sa till om detta första dagen men det kom aldrig någon som fixade detta så vi fick hela tiden torka golvet vid tvättstället. Poolområdet var mycket fint, personalen vänlig och frukosten jättebra. Hotellets barer och restauranger var tomma och det berodde nog på priserna där. En vanlig kopp kaffe från en maskin kostade ungefär 18 euro, dvs ca 10 gånger mer än på ett vanligt café. Läget på hotellet är perfekt där det är nära både till stranden, citykvarteren och medinan. Totalt sett bra hotell men man förväntar sig mer av ett 5-stjärnigt hotell i denna prisklass.
När vi anlände sent på kvällen så visade det sig att det inte fanns tillräckligt med sängar och lakan på rummet. Det förväntar man sig inte ska hända på ett så dyrt hotell. Hotellsängarna är hårda och ljudet från den stora vägen är högt och det är inte så mysigt att sitta på balkongen. Men man vänjer sig vid ljudet från bilarna och sängarna det stör inte nattsömnen nämnvärt. Rummet hade inget vanligt badrum så handfatet var placerat i hallen med dusch och toalett på varsin sida. Duschdörren var felmomonterad och gick inte att stänga. Vi sa till om detta första dagen men det kom aldrig någon som fixade detta så vi fick hela tiden torka golvet vid tvättstället. Poolområdet var mycket fint, personalen vänlig och frukosten jättebra. Hotellets barer och restauranger var tomma och det berodde nog på priserna där. En vanlig kopp kaffe från en maskin kostade ungefär 18 euro, dvs ca 10 gånger mer än på ett vanligt café. Läget på hotellet är perfekt där det är nära både till stranden, citykvarteren och medinan. Totalt sett bra hotell men man förväntar sig mer av ett 5-stjärnigt hotell i denna prisklass.