Positief: Voldoende gratis parkeerplaatsen. Inchecken door code zeer snel ,en inchecktijd maakt niet uit, daardoor. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt ,met veel soorten kaas. Rustige kamer aan de achterzijde geen verkeerslawaai Koffie (oplos) en thee facilitijd op de kamer. Thermostaatkraan in de douche Negatief: Behoorlijk stuk wandelen naar het centrum. Kraan van wastafel zat volledig los. Ledlicht in de kamer was van het koud witte type, en niet dimbaar. Overgordijnen zijn te smal en dekken het raam niet af,gelukkig is er een rolluik.
Positief: Voldoende gratis parkeerplaatsen. Inchecken door code zeer snel ,en inchecktijd maakt niet uit, daardoor. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt ,met veel soorten kaas. Rustige kamer aan de achterzijde geen verkeerslawaai Koffie (oplos) en thee facilitijd op de kamer. Thermostaatkraan in de douche Negatief: Behoorlijk stuk wandelen naar het centrum. Kraan van wastafel zat volledig los. Ledlicht in de kamer was van het koud witte type, en niet dimbaar. Overgordijnen zijn te smal en dekken het raam niet af,gelukkig is er een rolluik.