Tilbage til søgning

AHORN Berghotel Friedrichroda




AHORN Berghotel Friedrichroda - Image 1
AHORN Berghotel Friedrichroda - Værelse
AHORN Berghotel Friedrichroda - Værelse
AHORN Berghotel Friedrichroda - Udsigt fra værelset
AHORN Berghotel Friedrichroda - Reception

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Gå ikke glip af de mange rekreative tilbud, inklusive et motionscenter, en indendørs pool og en sauna. Andre faciliteter på dette hotel inkluderer gratis trådløs internetadgang, spillehal/spillerum og skiopbevaring.
Vis flere
  • Parkering

  • Restaurant

  • Swimmingpool

  • Ikkerygerværelser

  • Forretningscenter

  • Turistservice

Vis alle

Lokation

Zum Panoramablick 1, Friedrichroda, Thüringen, Tyskland

Thüringen skove (0.1 mil)

Thüringer Skov Naturpark (0.1 mil)

Marienglashöhle (1.5 mil)

Rodelhang am Datenberg (4.7 mil)

Rodelhang und Skilift Datenberg (4.7 mil)

Funpark Inselsberg (8.8 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

7.5

Rengøring

7.6

Værelser

7.3

Service

8

Lokation

7.5

Spisning

7.3

6

Henrik Floor

IAN-logo

25. jul. 2024

·

Overnattede 6 nætter

Flot beliggende Hotel med en fantastisk udsigt. Desværre er udsigtsbalkon som hører til værelserne helt håbløse. De er små og mand kan kun se udsigten hvis man står op. Sidder man ned kikker man direkte ind i en jern stolpe.
Flot beliggende Hotel med en fantastisk udsigt. Desværre er udsigtsbalkon som hører til værelserne helt håbløse. De er små og mand kan kun se udsigten hvis man står op. Sidder man ned kikker man direkte ind i en jern stolpe.

8

Dominik

IAN-logo

6. mar. 2026

·

Overnattede 1 nat

Zimmer war sauber aber etwas in die Jahre gekommen. Tolle Aktivitäten für Kinder, Poolbereich habe ich nicht besucht. Wlan war top. Wassertemperaturschwankungen in der Dusche + die Duschkopfhalterung hält den Duschkopf nicht mehr auf Position.
Zimmer war sauber aber etwas in die Jahre gekommen. Tolle Aktivitäten für Kinder, Poolbereich habe ich nicht besucht. Wlan war top. Wassertemperaturschwankungen in der Dusche + die Duschkopfhalterung hält den Duschkopf nicht mehr auf Position.

10

Katja Karras

EXP-logo

23. aug. 2025

·

Overnattede 5 nætter

Uns als Familie hat es sehr gut gefallen. Es kommt keine Langeweile auf. Da im und um das hotel viel geboten wird (Ausflüge)
Uns als Familie hat es sehr gut gefallen. Es kommt keine Langeweile auf. Da im und um das hotel viel geboten wird (Ausflüge)

8

Jürgen

IAN-logo

3. aug. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Einziger Kritikpunkt: Hallenbad war gesperrt ( für einen Tag) und es gab vorher keine Info. War aber für eine gute Ersatzleistung gesorgt, was für eine sehr gute Organisation im Hotel spricht. Insgesammt - sehr zu empfehlen.
Einziger Kritikpunkt: Hallenbad war gesperrt ( für einen Tag) und es gab vorher keine Info. War aber für eine gute Ersatzleistung gesorgt, was für eine sehr gute Organisation im Hotel spricht. Insgesammt - sehr zu empfehlen.

4

Carsten

EXP-logo

29. jun. 2025

·

Overnattede 1 nat

Katastrophal, wer auf 80ger Ostalgie steht ist hier bestens aufgehoben. Service kaum vorhanden, alles auf auf Selbstbedienung, Personal unfreundlich, kein Lächeln, überfordert. Mein onkel bekam sein gebuchtes Zimmer im 7. nicht, Reservierung im Restaurant wurde versäumt. Am nächsten Tag fehlte Mittags die bestellte Blumendeko zur Geburtstagsfeier, wurde geliefert lag dann irgendwo im Hotel, kommentar im Restaurant... nicht unser Problem .... Danke für eine getrübte Feier ! Abendessen wieder im Restaurant... seit wann sind Kabelau mit Klöße eine Thüriinger spezialität. Überhaubt seltsame Gerichte, hat nichts mit Regionalität zu tun. Abends im Biergarten, unsauber , überall schmutzige Gläser , alles nicht sehr gastlich. Fazit ... Nie wieder... Dieses Hotel war eine Zeitreise in die FDGB zeit ....Schlimm Schlimm Schlimm
Katastrophal, wer auf 80ger Ostalgie steht ist hier bestens aufgehoben. Service kaum vorhanden, alles auf auf Selbstbedienung, Personal unfreundlich, kein Lächeln, überfordert. Mein onkel bekam sein gebuchtes Zimmer im 7. nicht, Reservierung im Restaurant wurde versäumt. Am nächsten Tag fehlte Mittags die bestellte Blumendeko zur Geburtstagsfeier, wurde geliefert lag dann irgendwo im Hotel, kommentar im Restaurant... nicht unser Problem .... Danke für eine getrübte Feier ! Abendessen wieder im Restaurant... seit wann sind Kabelau mit Klöße eine Thüriinger spezialität. Überhaubt seltsame Gerichte, hat nichts mit Regionalität zu tun. Abends im Biergarten, unsauber , überall schmutzige Gläser , alles nicht sehr gastlich. Fazit ... Nie wieder... Dieses Hotel war eine Zeitreise in die FDGB zeit ....Schlimm Schlimm Schlimm

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 00:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio