Gå tillbaka till sökningen

H10 Casa del Mar




H10 Casa del Mar - Image 1
H10 Casa del Mar - Rum
H10 Casa del Mar - Rum
H10 Casa del Mar - Utsikt från rummet
H10 Casa del Mar - Reception

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Skäm bort dig själv med ett besök på deras fullständiga spa. Här har du tillgång till 2 utomhuspooler, en bastu och ett fitnesscenter. Boendet har även gratis wi-fi, conciergetjänster och utomhusgrill.
Visa mer
  • Parkering

  • Flygplatstransfer

  • Restaurang

  • Pool

  • Business center

  • Tur- och utflyktsdisk

Visa alla

Läge

Gran Via Del Puig Major, 2, Santa Ponsa, Balearerna, Spanien

Playa Santa Ponsa (0.1 miles)

Plaza Santa Ponsa (0.7 miles)

Santa Ponsa golfbana (1.5 miles)

Platja de La Romana (2.1 miles)

Adrianos hamn (2.6 miles)

Playa de Palmira (2.7 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

7.9

Renlighet

8.1

Rum

7.7

Service

8

Läge

8

Måltider

7.7

10

Sabrina

IAN-logo

20 juli 2025

·

Stannade 6 nätter

Vi bodde en vecka som familj på H10 Casa del Mar, i ett superiorrum med utsikt över poolområdet. Rummet var fräscht och lagom rymligt för två vuxna och vår 9-åring, men sängarna var tyvärr hårda och kuddarna ganska platta. AC:n fungerade, men lät en del eftersom den pulserade ut kyla även när den nått inställd temperatur – vilket störde sömnen lite. Däremot uppskattade vi att det var lugnt på kvällarna tack vare läget mot poolen. Poolområdet var enkelt men väldigt bra – rent, lugnt och tillräckligt stort för att passa både vuxna och barn. Det fanns inga rutschkanor eller liknande, men vår son hade ändå kul, särskilt med pingisbordet och det lilla lekområdet vid poolen. Hotellet har ingen traditionell barnklubb, men det var gott om familjer och en barnvänlig stämning överlag. Läget är en av hotellets största styrkor – det ligger precis vid stranden, så det var bara att gå ner med handduken på axeln. Frukosten var riktigt bra, med ett stort utbud varje morgon. Alla i familjen älskade omeletterna som lagades på beställning. Sammanfattningsvis: ett stilrent och trevligt hotell i toppläge, perfekt för en lugn familjesemester. Det är inte ett uttalat barnhotell, men passar ändå bra för familjer som vill ha det bekvämt och lite mer vuxet. Några små minus vad gäller komforten på rummet, men överlag en positiv upplevelse.
Vi bodde en vecka som familj på H10 Casa del Mar, i ett superiorrum med utsikt över poolområdet. Rummet var fräscht och lagom rymligt för två vuxna och vår 9-åring, men sängarna var tyvärr hårda och kuddarna ganska platta. AC:n fungerade, men lät en del eftersom den pulserade ut kyla även när den nått inställd temperatur – vilket störde sömnen lite. Däremot uppskattade vi att det var lugnt på kvällarna tack vare läget mot poolen. Poolområdet var enkelt men väldigt bra – rent, lugnt och tillräckligt stort för att passa både vuxna och barn. Det fanns inga rutschkanor eller liknande, men vår son hade ändå kul, särskilt med pingisbordet och det lilla lekområdet vid poolen. Hotellet har ingen traditionell barnklubb, men det var gott om familjer och en barnvänlig stämning överlag. Läget är en av hotellets största styrkor – det ligger precis vid stranden, så det var bara att gå ner med handduken på axeln. Frukosten var riktigt bra, med ett stort utbud varje morgon. Alla i familjen älskade omeletterna som lagades på beställning. Sammanfattningsvis: ett stilrent och trevligt hotell i toppläge, perfekt för en lugn familjesemester. Det är inte ett uttalat barnhotell, men passar ändå bra för familjer som vill ha det bekvämt och lite mer vuxet. Några små minus vad gäller komforten på rummet, men överlag en positiv upplevelse.

2

Katarina

IAN-logo

19 juni 2023

·

Stannade 5 nätter

Inte alls vad vi förväntade oss! Katastrof service både i receptionen och vid poolen, maten va värre än en skolmatsal - kycklingen rå båda dagarna.. Brittisk bar-gata 200m från hotellet, kändes som Magaluf. Vi checkade ut 3 nätter tidigt och personalen undrade inte varför!!! Åk inte hit om du inte är sugen på en riktig charterresa med dålig kvalitet.. beställler du en flaska vin får du betala extra för isen i hinken, vill du ha en handduk till poolen betalar du 10euro per person.. Det enda som inte var katastrof va rummen och städning, förmodligen renoverat för inte så längesen så det kändes förhållandevis fräscht.
Inte alls vad vi förväntade oss! Katastrof service både i receptionen och vid poolen, maten va värre än en skolmatsal - kycklingen rå båda dagarna.. Brittisk bar-gata 200m från hotellet, kändes som Magaluf. Vi checkade ut 3 nätter tidigt och personalen undrade inte varför!!! Åk inte hit om du inte är sugen på en riktig charterresa med dålig kvalitet.. beställler du en flaska vin får du betala extra för isen i hinken, vill du ha en handduk till poolen betalar du 10euro per person.. Det enda som inte var katastrof va rummen och städning, förmodligen renoverat för inte så längesen så det kändes förhållandevis fräscht.

10

Linda

IAN-logo

7 maj 2022

·

Stannade 4 nätter

Superfint hotel med alla bekvämligheter. Bad av alla former, stranden typ 10 m från hotellet. Bra mat och bra service
Superfint hotel med alla bekvämligheter. Bad av alla former, stranden typ 10 m från hotellet. Bra mat och bra service

6

Niven

IAN-logo

16 maj 2026

·

Stannade 7 nätter

Pictures are not what the hotel used to be. Rooms are old and not clean anymore. Very loudy as well you can hear everything. The positive thing was that the staff was really helpful 5 stars for them!!
Pictures are not what the hotel used to be. Rooms are old and not clean anymore. Very loudy as well you can hear everything. The positive thing was that the staff was really helpful 5 stars for them!!

8

Gary

IAN-logo

30 apr. 2026

·

Stannade 4 nätter

Excellent staff, very clean hotel , gym and spa pool was good. Nice roof top terrace and the hotel was in a great location. The only issue was noise between midnight and 3 am in the corridors with groups of people coming back from the bars and clubs.
Excellent staff, very clean hotel , gym and spa pool was good. Nice roof top terrace and the hotel was in a great location. The only issue was noise between midnight and 3 am in the corridors with groups of people coming back from the bars and clubs.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 14:30 till 23:59

Innan 12:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio