Gå tilbake til søk

Kobe Sannomiya Union Hotel




Kobe Sannomiya Union Hotel - Image 1
Kobe Sannomiya Union Hotel - Rom
Kobe Sannomiya Union Hotel - Rom
Kobe Sannomiya Union Hotel - Utsikt fra rommet
Kobe Sannomiya Union Hotel - Resepsjon

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Dra nytte av stedets fasiliteter, som wi-fi (inkludert), concierge-tjenester og bankettsal.
Vis mer
  • Parkering

  • Restaurant

  • Rom for ikke-røykere

  • Renseri

  • Rengjøring

  • Bankettfasiliteter

Vis alle

Beliggenhet

Chuo-ku Gokoudouri 2-1-10, Sannomiya, Kobe, Japan

Kobe internasjonale hus (0.4 miles)

Kobe rådhus (0.7 miles)

Higashi Yuenchi-parken (0.7 miles)

Sannomiya-helligdommen (0.7 miles)

Motomachi handlegate (0.8 miles)

Ikuta-helligdommen (0.8 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

7.6

Renhold

7.8

Rom

7.4

Service

8

Beliggenhet

7.3

Servering

7.3

10

Pak shun

IAN-logo

16. mai 2026

·

Overnattet 3 netter

Staff are helpful
Staff are helpful

6

Wai Ching Shirley

IAN-logo

28. apr. 2026

·

Overnattet 2 netter

The air conditioner was so terrible when the outside temperature is becoming low with raining going on, the a/c changed automatically to Warm room mode that the room temperature rose up to 30 “c. You cannot change to cool mode anymore. No way but you cannot only open the window even outside is heavily raining with strong wind.
The air conditioner was so terrible when the outside temperature is becoming low with raining going on, the a/c changed automatically to Warm room mode that the room temperature rose up to 30 “c. You cannot change to cool mode anymore. No way but you cannot only open the window even outside is heavily raining with strong wind.

4

SHIGESATO

IAN-logo

19. apr. 2026

·

Overnattet 2 netter

スタッフは問題ないかとおもいます。客室もキレイでした。
スタッフは問題ないかとおもいます。客室もキレイでした。

8

yoshihiro

IAN-logo

15. apr. 2026

·

Overnattet 1 natt

スリッパが上質なのが好きです(例のペラペラではない) スタッフは丁寧で温かみがあります 三宮駅周りまで行くのは、ぼちぼち遠いです、タクシーかな 意外と高いビルなので、エレベーターが一階に来るのが遅いです
スリッパが上質なのが好きです(例のペラペラではない) スタッフは丁寧で温かみがあります 三宮駅周りまで行くのは、ぼちぼち遠いです、タクシーかな 意外と高いビルなので、エレベーターが一階に来るのが遅いです

6

Yasushi

EXP-logo

20. feb. 2026

·

Overnattet 1 natt

豪華なホテルではありませんが スタッフさんの対応はとても良かったです。
豪華なホテルではありませんが スタッフさんの対応はとても良かったです。

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 14:00 til 23:59

Før 11:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio