Tilbage til søgning

Hotel Oversum Winterberg Ski- und Vital Resort




Hotel Oversum Winterberg Ski- und Vital Resort - Image 1
Hotel Oversum Winterberg Ski- und Vital Resort - Værelse
Hotel Oversum Winterberg Ski- und Vital Resort - Værelse
Hotel Oversum Winterberg Ski- und Vital Resort - Reception
Hotel Oversum Winterberg Ski- und Vital Resort - Restaurant

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Der tilbydes fuld spaservice, hvor du kan slappe af og nyde massage, kropsbehandlinger samt ansigtsbehandlinger. Du vil helt sikkert værdsætte de rekreative faciliteter, som omfatter en udendørs pool, en indendørs pool og en vandrutsjebane....
Vis flere
  • Parkering

  • Restaurant

  • Swimmingpool

  • Ikkerygerværelser

  • Forretningscenter

  • Rengøring

Vis alle

Lokation

Am Kurpark 6-8, Winterberg, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Rothaargebirge Naturpark (0.1 mil)

Sankt-Georg-Schanze (0.5 mil)

Skiliftkarussell Winterberg (0.6 mil)

Sommerkælkebane SchanzenWirbel (1 mil)

Sesselbahn Rauher Busch Skilift (1.2 mil)

Schanzen Wirbel Alpine Coaster (1.2 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.5

Rengøring

8.8

Værelser

8.6

Service

8.6

Lokation

8.5

Spisning

8.4

8

Simon

EXP-logo

14. nov. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Personal zuvorkommend. Wasserkocher auf dem Zimmer wäre gut gewesen. Zimmer sauber, technische Geräte nicht mehr ganz aktuell. Spa Bereich gut. Lage des Hotels hervorragend.
Personal zuvorkommend. Wasserkocher auf dem Zimmer wäre gut gewesen. Zimmer sauber, technische Geräte nicht mehr ganz aktuell. Spa Bereich gut. Lage des Hotels hervorragend.

6

Nina Kristin

EXP-logo

12. okt. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Soweit war das Hotel gut. Schade war, dass es am Wochenende keinen Saunaaufguss gibt. Das Hotel bezeichnet sich als Wellness Resort, dann sollte man erwarten, dass die Sauna inkl. Aufguss genutzt werden kann. Es gab noch nicht einmal eine Kelle, wir haben uns dann mit Wasser und einem Pappbecher beholfen.
Soweit war das Hotel gut. Schade war, dass es am Wochenende keinen Saunaaufguss gibt. Das Hotel bezeichnet sich als Wellness Resort, dann sollte man erwarten, dass die Sauna inkl. Aufguss genutzt werden kann. Es gab noch nicht einmal eine Kelle, wir haben uns dann mit Wasser und einem Pappbecher beholfen.

8

Vanessa

EXP-logo

8. aug. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Die Unterkunft war sehr schön, hervorragend gelegen und das Personal äußerst freundlich. Das Essen war sehr lecker. Lediglich der Wellnessbereich wirkt etwas unübersichtlich. Der Bereich mit und ohne Textilien befindet sich im selben Raum und ist nur durch eine offene Treppe voneinander getrennt. Dadurch war – z. B. im Außenbereich – unklar, wie man die Sauna nutzen sollte. Dieses Missverständnis hatten auch andere Gäste. Ein deutlicher gekennzeichneter, etwas größerer textilfreier Bereich wäre wünschenswert.“
Die Unterkunft war sehr schön, hervorragend gelegen und das Personal äußerst freundlich. Das Essen war sehr lecker. Lediglich der Wellnessbereich wirkt etwas unübersichtlich. Der Bereich mit und ohne Textilien befindet sich im selben Raum und ist nur durch eine offene Treppe voneinander getrennt. Dadurch war – z. B. im Außenbereich – unklar, wie man die Sauna nutzen sollte. Dieses Missverständnis hatten auch andere Gäste. Ein deutlicher gekennzeichneter, etwas größerer textilfreier Bereich wäre wünschenswert.“

10

Kai

EXP-logo

3. aug. 2025

·

Overnattede 1 nat

Wenn Winterberg dann Oversum. Gutes Hotel in guter Lage, auch gut für E-Bikes, Fahrradabstellraum mit vielen Steckdosen ebenerdig zu erreichen. Frühstücksbuffet gut, nettes Personal. Gerne wieder.
Wenn Winterberg dann Oversum. Gutes Hotel in guter Lage, auch gut für E-Bikes, Fahrradabstellraum mit vielen Steckdosen ebenerdig zu erreichen. Frühstücksbuffet gut, nettes Personal. Gerne wieder.

10

Sofija

EXP-logo

15. dec. 2024

·

Overnattede 2 nætter

Alles,alles perfekt...wir waren jetzt zweite mal da...Ich kann alles beste sagen.Personal sehr sehr gut,essen ganz ganz gut ..ruhig,sauber...alles alles beste
Alles,alles perfekt...wir waren jetzt zweite mal da...Ich kann alles beste sagen.Personal sehr sehr gut,essen ganz ganz gut ..ruhig,sauber...alles alles beste

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 00:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio