Personalet råbte af mig på tysk da jeg stillede et spørgsmål på engelsk, check in var flyttet og jeg spurgte om vej, der blev lavet en klage sammen med andet personale. Der var generelt nusset og beskidt på hotellet, afløb i brugseren virkede ikke og vandet løb ud over det hele , ingen lille køleskab, som der tidligere har været, det så ud til bare at være fjernet. Badelandet er godt, og børnevenligt men hotellet lever ikke op til alle de penge man betaler for det. Morgenmads buffet er ganske fint. Personalet er 50/50 nogen virker bare vrede over at være der og andre lever og andet for at det hele skal være godt.
Personalet råbte af mig på tysk da jeg stillede et spørgsmål på engelsk, check in var flyttet og jeg spurgte om vej, der blev lavet en klage sammen med andet personale. Der var generelt nusset og beskidt på hotellet, afløb i brugseren virkede ikke og vandet løb ud over det hele , ingen lille køleskab, som der tidligere har været, det så ud til bare at være fjernet. Badelandet er godt, og børnevenligt men hotellet lever ikke op til alle de penge man betaler for det. Morgenmads buffet er ganske fint. Personalet er 50/50 nogen virker bare vrede over at være der og andre lever og andet for at det hele skal være godt.