Tilbage til søgning

Hotel Restaurant Hackmann-Atter




Hotel Restaurant Hackmann-Atter - Image 1
Hotel Restaurant Hackmann-Atter - Værelse
Hotel Restaurant Hackmann-Atter - Værelse
Hotel Restaurant Hackmann-Atter - Restaurant
Hotel Restaurant Hackmann-Atter - Badeværelse

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Fra en terrasse på stedet kan du nyde den skønne udsigt, og du kan nyde godt af faciliteter, såsom gratis trådløs internetadgang og hjælp med udflugter/billetter.
Vis flere
  • Parkering

  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Roomservice

  • Rengøring

  • Beværtningsfaciliteter

Vis alle

Lokation

Wersener Landstraße 1, Atter, Osnabrück, Nedre Sachsen, Tyskland

TERRA.vita Naturpark (0.1 mil)

Museum Industriekultur (2 mil)

DBU Center for Environmental Communication (2.3 mil)

Badestrand Attersee (2.6 mil)

Heger Tor (3.1 mil)

Felix-Nussbaum-Haus Museum (3.1 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.8

Rengøring

9.2

Værelser

8.3

Service

8.9

Lokation

8.4

Spisning

8.9

10

Ayman

IAN-logo

4. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Parkering og morgenmad var godt
Parkering og morgenmad var godt

8

Anna

IAN-logo

27. dec. 2025

·

Overnattede 1 nat

Fint til prisen og god beliggenhed nær motorvejen, hvis man er på vej mod Danmark
Fint til prisen og god beliggenhed nær motorvejen, hvis man er på vej mod Danmark

6

Kenneth

IAN-logo

14. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Bra pakering för mc, typisk tysk hotellfrukost, lite trasiga installationer på toaletten,
Bra pakering för mc, typisk tysk hotellfrukost, lite trasiga installationer på toaletten,

10

Raphael

IAN-logo

18. apr. 2026

·

Overnattede 3 nætter

Hotel sauber , ausreichend Parkplätze vorhanden, Personal sehr nett , die Betten sehr bequem, sehr schön. Das einzige was mich persönlich ein wenig gestört hat, ist das, dass auf dem Zimmer geraucht wurde. Sogar die Zigarettenreste wurden auf dem Dach entsorgt. Das sind leider die Gäste, die sich nicht an die Regeln halten.
Hotel sauber , ausreichend Parkplätze vorhanden, Personal sehr nett , die Betten sehr bequem, sehr schön. Das einzige was mich persönlich ein wenig gestört hat, ist das, dass auf dem Zimmer geraucht wurde. Sogar die Zigarettenreste wurden auf dem Dach entsorgt. Das sind leider die Gäste, die sich nicht an die Regeln halten.

10

Birgitta

IAN-logo

12. apr. 2026

·

Overnattede 1 nat

Enkelt och väldigt trevligt hotell som ligger endast ca 3 km från A1. Bra restaurang med frukost , trevlig personal. Alla pratar inte engelska
Enkelt och väldigt trevligt hotell som ligger endast ca 3 km från A1. Bra restaurang med frukost , trevlig personal. Alla pratar inte engelska

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 16:00 til 23:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio